2013. március 28., csütörtök

Átköltöztem

Tudom, azt ígértem, hogy már tegnap írok.
Nem jött össze, mert Zoli dolgozott a gépen egész este.
Tegnap 1/2 1-re mentünk egy magánklinika neurológusához.
Semmi újat nem tudtunk meg. Jobban mondva, hogy a kisebb, illetve 5 percnél rövidebb ideig tartó agyérgörcs, vagy stroke CT-n nem kimutatható, mert nem hal el az agy további része.
Utána beültünk egy kisvendéglőbe enni.
De a jobb kezem is annyira ügyetlen, hogy nem tudtam a kanalat sem rendesen tartani. A leves után, a második fogást vissza is mondtam, azzal a kifogással, hogy jól laktam már a levessel.
Kb 2 hete vettem észre, hogy a jobb kezem kezd egyre gyengébb lenni. A neurológus nem tudott választ adni, arra a kérdésemre, hogy vajon mi történhetett.
Közben ma már a 3. edzésen vagyok túl az Amplifitness géppel. Egyelőre csak a lábaimat edzik vele.
A bal lábamon ma éreztem először, hogy picit dolgoznak az izmok. A jobbon már az első alkalommal is.
Ma este megyünk ugyanoda, de ezúttal az angiológushoz. Nagyon szeretném megúszni érműtét nélkül.
Bővebben majd holnap. Most mosdás-öltözködés, aztán indulás.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése