2014. június 21., szombat

Turmix

Épp az utolsó adag epret turmixoltam, amikor azt mondta a gép, hogy ennyi volt. Sosem fogom  megérteni -helyesebben nagyon is értem az okát- hogy miért készítik a forgó, kopó alkatrészeket műanyagból.
Szerencsére, pont miután tönkrement, felfigyeltem a Lidl reklámjára. 5500.-Ft-ért van ugyanolyan összeállítású gép, mint az enyém volt. A régit több, mint 5 éve vettem 10ezer Ft fölötti áron.
Így, hogy az eper nagy részét félig aszalva kevertem bele, nem kellett hosszasan főzni, hogy besűrűsödjön, vagy dzsemfixet beletenni. Mindössze 1 perc forralás után már tölthettük is bele az üvegekbe, így aztán semmit sem veszít a vitamin tartalmából.
Az utolsó aszalnivalóból kimaradt apró szemű eperből eperzselé készült:



A sebem is kezd szebb lenni, miután egész nap fáslizva van. Tegnap már nem is kellett lecserélni a kötést. Ma este viszont már mindenképp cserélni kell.
Hétfőn megyek valami vizsgálatra, ahol eldől, hogy műtét előtt még a nyaki eremet is műteni kell-e. Vizsgálat után hívnom kell Zsuzsannát, hogy jöhet kötést cserélni, és persze szakértő szemmel is megnézni a sebgyógyulást.
Ági kedden nem jön. Megkért, hogy hadd fejezze be azt a munkát, amit egy csúnya kézsérülés miatt nem tudott befejezni, mikor én Debrecenben voltam. Csak akkor fizetik ki a munkát, amikor végzett, ami persze természetes. Én sem fizetnék előre.
Pénteken egyébként nagyon szétszórt volt, én pedig dühöngtem, mikor fölfedeztem a hibákat, miután elment. Egyszer már figyelmeztettem, hogy munka közben ne mobilozzon állandóan. Egyrészt, mert hiába fülessel beszélget, akkor is lassabban dolgozik, másrészt elvonja a figyelmét a munkáról. Már másodszor figyelmeztetem, hogy amikor itt van, ne hívogassák a barátai percenként, mert akárhogy is, ez mégiscsak a munkahelye. Az utóbbi időben, azt érzem, nagyon elszemtelenedett. Csütörtökön késő este keresett a facebookon,  hogy péntek helyett szombaton jönne dolgozni. A választ meg, hogy az nekem nem jó, nem is olvasta el., annyira biztos volt benne, hogy nem fogok tiltakozni. Este fél 11-kor hívtam föl, hogy szó sem lehet róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése