2015. április 21., kedd

Utolsó nap

befutott egy levél arról, hogy megkapom ápr. 29-el a közgyógyigazolványt. Persze azt külön fogják kiküldeni.
És kaptam egy váratlan pénzküldeményt is: a feladó Bp. Főváros Kormány.. megjegyzés nem szerepel, hogy miért. Elég nagy összeg. 75.054-Ft. Nem tudom, hogy merjek-e örülni, és el merjem-e költeni, vagy tévedés történt, és vissza kell majd fizetni. Semmi esetre nem lehet a Fogyatékossági támogatás, mert annak a bankszámlámra kellene érkeznie Ceglédről, az államkincstártól és a 8 hónapi elmaradás 196,608Ft lenne.
Most az lenne a kérdésem a nyugdíjas, és rokkant-járadékos ismerőseimhez, hogy lemaradtam valamilyen hírről? És hogy ők is kaptak-e a Kormánytól ehhez hasonló nagyságú összeget? Most igazán jól is jönne nekem, ha biztosan tudnám, hogy elkölthetem-e, vagy tévedés történt, és később vissza kell fizetnem?

2 megjegyzés:

  1. Akkor neked szerencsét hozott a huszonegyedike. :-))
    Részemről nem kaptam semmit, mint nyugger.
    (Csak azért mondom, mert kérdezted.)

    Miért nem hívtad föl a feladót?
    Persze így nehéz, hogy "Budapest Főváros, Kormány"...
    De biztos ki lehet nyomozni a Tarlósnak valami titkárságát vagy ügyfélszolgálatát. Ha pedig ott se tudnak semmit, biztos van a Kormányhivatalnak is ügyfélszolgálata.

    Ezek szerint még a régi otthonban alszol?
    Én azt hittem, már ma költözöl...

    Megkerestem az új lakásodat GUGLI barátunk térképén, azon a címen, amit itt megadtál egy kommentben (délelőtt még megvolt, noha ketten is kértük már, hogy sürgősen töröld ki), és nagyot csalódtam, mert te azt mondtad, hogy egészen a Bosnyák térnél lesz az új lakás. De az általad megadott házszám baromi messze van onnan, majdnem a Kerékgyártó utcánál. Sehonnan se lehet jól megközelíteni, mindkét megállótól nagyon messze van. :-((

    VálaszTörlés
  2. Én közelinek találom. Persze én moci szemszögből nézem. Kb 2 perc a piac. És a Telepes utca sarkán van egy remek cukrászda. Már előre látom, hogy törzsvendég leszek ott. A Telepes utcán pedig jár a busz Mikor a Körvasút soron laktam, gyakran utaztam azon. A Bosnyák téren van a végállomása. Megoldhatatlan, hogy ne fotózzam az utcát. Úgyis felismernék a házat. A riasztóm kiiktatása pedig megoldhatatlan feladat lenne egy betörőnek. Direkt nem szabadalmaztatták a srácok, pedig sok pénzt kereshetnének vele.
    Zoli az összeesésig fáradt volt, így szerdára halasztotta a költözést.No, meg hétfőn és kedden a nagy teherautó a kiállításról szállította vissza a telephelyre a kiállítás anyagát. Szívesebben aludtam volna már ott, elhiheted. A picassára már föltettük a rumli képeit. ennél valamivel kevesebb dobozt és zsákot Niki és a mamája már a helyére pakolt. Sajnos azt is kipakolták, amiket a tároló helyiségbe szántam. Pedig minden dobozra és zsákra rá volt nagy betűkkel írva, hogy hová kell vinni. Csak hát a srácok is, meg Nikiék is figyelmetlenek voltak.Így mielőtt elkezdünk kipakolni, dobozolhatjuk vissza a fele cuccot. Még a kidobásra szánt holmit is mindet átvitték.Szerencsére ott 2 hét múlva lesz lomtalanítás.
    A neten megtaláltam a telefonszámokat, de állandóan foglalt volt az összes. Ott pedig csak 2 hét múlva lesz vezetékesem. Mobilról pedig istentelen sokba kerülne, míg eljutnék egy ügyintézőig. De hogy nem küldtek előre egy értesítést, hogy mit és miért fizetnek, enyhén szólva is szokatlan dolog, ezért gondolom, hogy tévedésből kaptam. Ezért is kérdeztem rá. Mostanában alig hallgattam híreket, akkor is csak fél füllel, és az sem jutott el a tudatomig.

    VálaszTörlés