2015. október 31., szombat

1 nap kórház után

szombaton reggel már haza is engedtek.
Bár nagyon aranyos szobatársam volt egy 77 éves néni személyében, és a nővérek is nagyon kedvesek, a kaja is kifogástalan volt (és még választani is lehetett 2-3-féle étel közül), örültem, hogy kiszabadulok.
Ágyék helyett könyökhajlatból végezték a beavatkozást. Nem akarták a 16.-i műtétemet semmivel kockáztatni. Csak hát így nem terhelhettem a jobb karomat. Így a járókeretezés szóba sem jöhetett.A kocsim joy-stickjét sem tudtam volna kezelni, mert 4 órán keresztül kicsit sem hajlíthattam be a jobb karomat. Innom viszont muszáj volt a beavatkozás utáni órákban legalább 2-3 liter folyadékot. Így aztán be kellett hívnom Zolit segítségnek, mert  ágytálat  a csípőm miatt nem tudok használni. Meg az ágyból sem tudok fölkelni úgy, hogy ne használnám a kezeimet. Katétert viszont nem akartak adni Idáig  minden kórházban, -ha nem is szívesen-de adtak. De nekem áldott jó fiam van. 1 órán belül jött, segített, ott volt velem, amíg szükségem volt rá, amíg nem lazítottak a kötésen, amíg végre újra nem használhattam óvatosan a kezemet.
 
Előtte, kedden Olivér is meglátogatott Zoli társaságában. Épp itt volt a banki intézőm is, így ő is megcsodálta az unokámat. Kapóra jött a látogatás, így Zoli is megspórolt egy látogatást a bankban.
Oli kifejezetten jó hangulatban, mosolygósan ébredt.Pedig előző nap két oltást is kapott.  Lehet, hogy a kócos hajam nevettette meg?


Ugyanis Évi korábban érkezett a vártnál. Szerencsénk volt, mert az egyik szomszédom itthon volt, és beengedte.

November 16.-án végzik el a nagy műtétemet.
Előtte, 12.-én az Ortopédiára vagyok előjegyezve.Lehet, hogy egyedül is el tudok majd menni, mert tegnap óta lényegesen javult a lábam .
Az unokámtól is most kaptam meg az első, igazán nekem szóló mosolyt!

Optimista hangulatban vagyok!.


Sikerülniük KELL az előttem álló műtéteknek! Már csak Oli kedvéért is! Imádom!

A kórházban, immár - ha óvatosan is, de már a- járókeretet használva:




Míg nem voltam itthon, doni átalakult lazac-evő szörnyecskévé:

3 megjegyzés:

  1. Milyen csinos vagy járókerettel! Az unokádat meg Botticelli is festhette volna.
    Veled örülök.

    VálaszTörlés
  2. Hála Istennek, Andikám!
    Minden rendben lesz továbbra is, meglátod!
    Zolivérnek pedig egy teljesen fitt, újjá varázsolt nagymamát hoz a Jézuska!

    VálaszTörlés