2015. július 27., hétfő

A házról most nem

Egészségünkre! Koccintsunk virtuálisan ezzel a pohár gyümölcskoktéllal:


Megígértem, hogy amint hűsebb lesz, írok a blogba.
De...
Történt valami a múlt hét elején, aminek a jelentőségét akkor hirtelenjében nem is tudtam fölfogni. Azt hiszem, a szívem-lelkem tiltakozott az ellen, hogy az agyam  megértse a lényegét.
Azóta állandóan ott motoszkált bennem a gondolat. De a hőség lelassítja a gondolkodást.
Szombaton kezdett derengeni, vasárnap már biztos voltam benne, mára pedig már rágja a lelkemet, és megbetegít.
Egyelőre meg kellene nyugodnom, feldolgoznom, és főleg kérdeznem. De ez utóbbi lesz a legnehezebb.

Majd egyszer folytatom a blogírást. Addig is be vagyok jelentkezve, ha tudom, hébe-hóbba olvasom is a blogokat.
 Addig is Isten veletek!

2 megjegyzés:

  1. Egészségedre!

    A kérdéseidet pedig tedd csak fel, bárki legyen is a címzett!
    Legalább túl leszel rajta... A bizonytalanság a rossznál is rosszabb.
    Lehet, hogy fölöslegesen krenkölöd magad - és annak semmi értelme.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos bizonyos okokból ezt egyelőre nem tehetem meg. De majd egyszer eljön az ideje. De, mint látod, már megnyugodtam. Ezért írtam ale a paprikafám történetét is.

    VálaszTörlés