2015. december 2., szerda

Két héttel műtét után

Műtét közben sajnos felsértették a bal vádlimat. Vastag varr alakult ki rajta. Ica megpróbálta úgy védeni, hogy amíg le nem esik, egy kis gézzel takarta le. Tegnapelőtt leesett az egyik varr, és elkezdett erősen nedvezni.A géz pedig alaposan beleragadt a sebbe. Úgy kellett leáztatni. Persze nem vízzel, olajjal. Mondtam, ne tegyünk rá gézt, hagyjuk szabadon. Csak fertőtlenítővel kenjük be alaposan. Föltekertük a nadrágom szárát is, nehogy ledörzsölje a maradék varrt. Ültem a székemben, és úgy éreztem, mintha hangyák mászkálnának a lábam szárán. Közben a műtét óta fennálló égető érzés is volt a bőrömön. Állítólag a jobb keringéstől van. Idővel elmúlik, ha megszokom a jobb keringést.
Mikor megszemléltem a tükörben, azt hittem, elájulok. kis patakban folyt a nedv az öt centivel alatta levő gézre, ami persze kezdett rászáradni a lábszáramra.Ekkor már este 9 volt.  Gyorsan lefeküdtem. Fekvés közben általában nem szokott nedvezni a fekélyem sem. Ez a seb teljesen úgy néz ki, mint a 2 évvel ezelőtt kezdődő fekély. Úgyhogy nem hogy rohamosan húzódna össze a másik, de szereztem hozzá még egyet. Csak reménykedem, hogy ezt időben elkaptuk, és nem lesz nagyobb, hanem belátható időn belül el fog múlni. Hiszen épp azért volt ez a műtét, hogy végre gyógyuljon be a régi fekélyem, nem pedig szerezni hozzá egyet-kettőt..

4 megjegyzés:

  1. Nem csoda, hogy aggódsz. Most azért jobbra számíthatsz a két évvel ezelőttinél, ha tényleg fekély. Remélem, nem az.

    VálaszTörlés
  2. Klári, minden úgy indul, mint 2 éve. Varr lejön, nedvezik, csak ezúttal nagyobb területen. Szerencsére most nem futok fölösleges köröket, mint akkor. Csak 1/2 év múlva kerültem hozzáértő kezekbe. Most pedig már a kezdet kezdetén.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, szegény Andikám... és még én nyavalygok folyton, hogy peches vagyok!
    Ilyenkor bizony szégyellem magam. :-((
    De reméljük, hogy tényleg időben megfogtátok a problémát.
    Talán a Jézuska hoz neked egy rendesen viselkedő lábat.

    VálaszTörlés