2015. január 16., péntek

Hurrá!

Zsuzsa belázasodott, így Zoli jött átkötözni a sebet.
Mikor kibontotta, megdöbbent. Nem akart hinni a szemének, akkora a változás.A sebből az összes genny eltűnt, és teljesen szintbe jött. Már alig látni a sebet. Az egyik gél lap 1/6-át használtuk el.
Gyorsan telefonáltunk Zsuzsának. Elújságoltuk az örömhírt. Kérdeztük, mi most a teendő. Hogyan tovább?  Gél lap, vagy a sebkezelő gél? 5 perc gondolkodási időt kért. 5 perc múlva  meg is jött a válasz: : a tubusos gél, mert még a végén túlburjánzik.
Ez most már több, mint 1 órája csíp. De ha ilyen rohamosan gyógyul, akkor igazán megéri. Csak még a sebszélpuhító krémet kéne megrendelni. De majd meglátjuk, hogy a szokásos krém mennyire hatékony ehhez a fajtához.

5 megjegyzés:

  1. Fantasztikus! Éljen, éljen! Mégis jó volt tűrni a csípő-égő érzést.
    :)

    VálaszTörlés
  2. Bizony ám!
    És ma is tűrtem . Most már a sebkezelő gélt tettük rá. Ez, ha lehet, még durvábban fájt. De túl lehet élni. :o)))
    Bizakodom, hogy legkésőbb március végén sor kerülhet végre a műtétre.

    VálaszTörlés
  3. Ajjaj ezt alighanem elkiabáltam. Igaz, hogy ez az Ági, aki intenzíven ápolónő, nem látta még a sebet, de nem nagyon tetszett neki. Igaz, én is éreztem,hogy valószínűleg romolhatott. Azt hittem, nem lesz gond, ha ma nem lesz befáslizva. De szörnyen bedagadt a lábam.
    N Ágival életemben először találkoztam. egyből szimpatikus volt nekem, és Doni is szinte azonnal megbarátkozott vele. Este 7-re ért ide. Ez tulajdonképpen szerencse, mert délelőtt még nem volt átázva a kötés. Nem lehetett volna befáslizni, mert Veráék nincsenek nincsenek itthon.Szóval ez a hétvége nagyon szerencsétlenül sikerült.
    No, szóval a vizesedés szétnyomta a gyógyulófélben lévő sebet, és borzasztóan nedvezik. Holnap már reggel fog jönni N Ági. lecseréljük újra kötést, és most be is tudja majd fáslizni, mert estére Zoliék már hazajönnek. Le tudja majd venni a fáslit.Remélem, gyorsan behozza majd ezt a visszaesést!



    VálaszTörlés