2015. január 20., kedd

Tavasz a télben frontokkal

Kezd az agyamra menni ez az istenverte időjárás. Mert azért éjszakára lehűl ám a levegő. Hiába vagyok én bent a lakásban állandó 20,5-21 fokban (elromlott a termosztát, azért nem tudom éjszakára levenni a fűtést 17-re). Azért a szervezetem mégis megérzi a hőingadozást, és lábdagadással reagál..A pénteki nap szörnyű volt. kőkeményre dagadt a lábam. A nővérke, akit véletlenül szintén Áginak hívnak, csak szombat este tudott jönni. A gyógyulófélben levő seb felszakadt, és rengeteg trutyi folyt ki belőle a  lábszáramban levő vízzel együtt. Szegény nővér majd' elájult, mikor meglátta. Bár a kezdeti állapotot ha látta volna... Ahhoz képest ez már semmiség.Igaz, közben kétszer akkora lett, mint volt. Vasárnap már korán reggel jött. Kötést cserélt, és megállapította, hogy rengeteget javult az éjszaka.De azóta is naponta cserélni kell a kötést. Reggel cseréljük, és estére még a fásli is átázik. 
Hétfőre bejelentkeztünk egy ezzel foglalkozó orvoshoz.

1 megjegyzés:

  1. Jaj, szegény Andikám.... De hát nem csoda...
    Úgy van, ahogy mondod, mindenről ez a ..... (öncenzúra) időjárás tehet!
    Nem embernek való, amit mostanában el kell szenvednünk - és már mióta?!

    Ez a téli tavasz a frontokkal még az egészséges emberből is romhalmazt csinál, a beteget meg visszaveti a gyógyulásban és a reménykedésben. Nem tudlak mivel vigasztalni, mert én is roncs vagyok - pedig nekem elvileg semmi bajom. :-((

    VálaszTörlés