2015. szeptember 27., vasárnap

Búcsú a gyógytornásztól

Csütörtökön volt a 13. gyógytorna. Kedden még jönni fog.
Azt kérdezi tőlem: Mit érzel, mi javult, mióta tornázunk? Mert valamit be kéne írnom a lapodra!
Őszintén szólva semmi javulást nem vettem észre magamon. Mióta tornázunk, éjszakára már lebénul a lábam. 2-3 napra szükség van, mire megint helyreáll a torna előtti állapot.
Csütörtökön már nem is engedtem meg neki a jobb karom erőltetett, fájdalmas tornáztatását, mert hála ennek, több, mint 2 hete már hogy a recsegés, és a fájdalom nem áll el 1-2 napon belül, és az ujjaim is már teljesen el vannak zsibbadva. Alig tudom a tollat tartani, az írásom meg macskakaparássá változott. Már csak az hiányzik, hogy jobb kézzel se tudjam kezelni a billentyűzetet, vagy használni a kést, villát,  kanalat.
Kérhetném a csípőm lemerevítését. Akkor legalább megszűnnének a fájdalmaim.  
De hiszen akkor ágyban fekvő magatehetetlen roncs lennék.Éppen ezt akarom elkerülni, amíg lehet. 
Kérdezte, hogy sosem próbáltam még kérni a halottaim, meg a körülöttem levő angyalok segítségét? Mondtam neki, ne haragudjon, de én nem hiszek ezekben a misztikus dolgokban.
Próbáljam  csak meg, hiszen ő látja az aurám körül lebegő segítőket, de ha nem kérem őket tiszta szívből, ők sem tudnak segíteni rajtam. Őrajta már nagyon sokszor segítettek, csak hittel kéne kérnem!
Hát ez az! Sajnos nem tudok hinni benne!
Másnap meséltem Zsuzsának, hogy miket mondott!
Igen, őt is próbálta meggyőzni, hogy csak hittel kell kérnie, és megszűnnek még az anyagi problémái is!
Zsuzsa azt mondja, persze, könnyű hinni benne, ha ott áll a háta mögött egy jól kereső férj.


De ma nagy öröm ért! Zoliék  váratlanul meglátogattak Oliverrel. Csütörtökön még arról volt szó, hogy nem lesz közös hétvégi program, mert  zuhogni fog az eső.
Niki szerint 23.-án, szerintem 25.- én volt 1 hónapos a kis Góliát! Persze ezen nem fogunk összeveszni. Úgy látszik ma már ezt is máshogyan számolják, mint anno :o)
Zoli  ugyan megígérte, hogy átküld a mai látogatásról 1-2 képet, de eddig nem küldött. De ami késik, az nem múlik. Egyszer csak ideér!

3 megjegyzés:

  1. Bizos, hogy érti a dolgát ez a gyógytornász? Nem kéne inkább az izmok tapadási helyeivel, a mozgatóidegek enyhe presszúrájával foglalkozia az aurád helyett? Becsülöm a türelmedet!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem túlzottan. Már az első óra után szerettem volna lemondani, de akkor mikor kapok másikat? Aztán kiderült, hogy csak helyettesít, mert a 14.,-i szabin van. De mások is mentek szabira, őket is kellett helyettesíteni, és aki visszajött, az mást helyettesített. Aztán, ha már ő kezdett velem foglalkozni, hagytak nála. Én meg, látva az igyekezetét, nem akartam panaszkodni rá a háziorvosnál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Baj, nagy baj. Nekem az ORFI-ban volt egy jó gyógytornászom egy csuklótörés után. Onnan nem tudnál hívni valakit? Megérné, mert ez csak ront az állapotodon.

      Törlés