2015. november 5., csütörtök

Nem várt meglepetés

Nem egészen 2 hete rendeltem az egyik webáruházból egy több részes terméket. Úgy láttam, hogy az egyik darabja hibás.Írtam nekik. A következő munkanap délelőttjén megjött a válasz. Visszaküldhetem csak a hibás darabot is. A postaköltséget természetesen ők fizetik.
Pénteken délután Ica föl is adta  az alábbi útmutató alapján:

"Juttassa el a terméket címünkre postai úton,  a következőképpen: be kell csomagolni a

terméket egy dobozba, mellé kell tenni a számla másolatát és a kitöltött igénybejelentő lapot,

majd a feladást a postán MPL ÜZLETI csomagként kell kérni (fehér alapon zöld betűs

feladóvevénnyel),.......a Szolgáltatások között jelölje meg, hogy a címzett fizet, ilyen

módon a beküldés díjmentes lesz. Figyelem, az utánvétellel feladott csomagok átvételének

lehetősége nem áll módunkban!

Ezek után áll módunkban az ügyintézés megkezdése!"

És lássatok csodát: ma már meg is érkezett 1 nagy doboz. Benne nem a hibátlan darabbal, hanem egy sokrészes originál készlet.

2 éve, novemberben forrtam a dühtől. Egy másik webáruházból rendeltem egy több részes frissen tartó edénykészletet. Pár évvel azelőtt kaptam ugyanolyat, ami nagyon bevált nálam. Mikor megjött, azonnal befogtam belőle néhányat. Csak később vettem észre, hogy a legnagyobb el volt repedve, a legkisebbre pedig nem passzolt a tető (pont ezek miatt rendeltem még 1 szettet. Mert ezekből csak 1-1 darab volt a készletben.)No, szóval volt vele annyi, de annyi bosszúságom. Azt kérték, hiánytalanul adjam postára az eredeti csomagolásban a hibás, és hibátlan darabokat is. Mondtam, hogy már befogtam belőle X darabot, mire észrevettem a hibásakat. Csak azokat cseréljék ki. Nagy nehezen beleegyeztek, hogy az én költségemre kiküldenek a futárral egy originált. Képzelhetitek, hogy az illető mennyire boldog volt, hogy ott kell lennie, míg én válogatok.Oda-vissza ki kellett természetesen fizetnem a díjat.
Azóta a csomagküldők gombamód elszaporodtak. Sok rosszat is hallottam róluk. de kénytelen vagyok gyakran igénybe venni a szolgáltatásaikat. És azóta semmi gondom nem is volt velük.
Úgyhogy mikor megláttam a hibás darabot, a hajam is égnek állt.
De kellemesen csalódtam.
Talán a konkurenciaharc  pozitív eredményének lettem a tanúja?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése