2006. január 5., csütörtök

2005 Karácsony

Miután kijöttem a kórházból, a követkrző két héten négyszer voltam ortopéd orvosoknál. Utoljára már azt mondtam,inkább vágjék le a lábujjamat, akkor legalább fogok tudni járni. Erre kaptam egy beutalót egy ortopéd eszközöket gyártó céghez. Persze nem az én elképzelésem szerinti eszközt csinálják meg.Január végére - február elejére gyártják le az új cipővel együtt. Reménykedem, hogy beválik majd.
Tegnap órákon át vasaltam, Zolinak vagy 3-4 inget, sok pólót, alsókat, konyharuhákat,lepedőket.
Bankban is voltam. Mára már semmi erőm nem maradt. Csak a mosást,teregetést tudtam megcsinálni. A felmosás holnapra marad. Utoljára katácsony előtt mostam fel. De azóta karácsonykor a szomszédom engedte ki naponta háromszor Donit, és mivel a riasztó ugy volt beállítva hogy csak az előszoba ajtó riasztója volt kikapcsolva, Doni rengeteg koszt hozott be. Karácsony után csak 2 napot voltam itthon, utána megint utaztunk le Sóstóra. Bár Donit beadtuk egy kuryapanzióba, felmosni a 2 nap alatt nem volt erőm. Dec 22-én kimentünk a piacra halat venni. 1 kárász amit halászléalapnak vettem, a lemosás közben magához tért, és igencsak elevennek mutatkozott. Mivel a bal kezemet nem tudom rendesen használni, megoldhatatlan feladatnak tűnt agyonütni. Vera nem vállalkozott rá. Kínomban anyósomnak telefonáltam fel, hogy segítsen. Végül is sikerült. Elkészítettem az alaplevet. A felét rögtön le is fagyasztottam, mert kb. 7-8 kiló különböző halat vettem, és csak a felét volt szándékomban levinni Sóstóra. Csak 5-en voltunk, és Ági nem szereti a halat. Aztán telefonált Zoli, hogy 3 napra kell levinnem ennivalót, mert Ági anyukája, akit karácsonyra engedtek csak ki a kórházból, nem érzi jól magát, és nem tud főzni. Telefonos egyeztetés Ágival: viszek le csirkecombot, pulykamellet, krumplit, káposztát füstölt húst és virslit. Azután meglátjuk majd hogy mit kívánnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése