2006. január 6., péntek

Kutyák

Tegnap észrevettem, hogy valaki reagált a blogomra. Mivel nekem csak Favorit Netem van, ami csak 3 óra ingyen netezést tesz lehetővé, telefonáltam Zolinak az irodába,hogy töltse le nekem a naplóját, és küldje el E-mailben. A nov. 4-i bejegyzéséig jutottam el az olvasásban. Szerintem lány,és imádja a francia zenét. Sajnos én csak németül beszélek, de azt anyanyelvi szinten. Ma megint vasalással telt a napom. A tegnapi fehér mosásból vasaltam ki kb a felét, de majd azért még folytatom.
Ma a tv.-ben szomorú hírt hallottam. A szilveszterei petárdázás megijesztette Philipet, egy mozgássérült segítő kutyát, és még nem találták meg. Tavaly láttam őt egy versenyen a pestújhelyi műv. házban. Szőrnyű lehet most a srácnak. Szurkolok nekik, hogy egészségesen megtalálják. Annyira közismert kutya, hogy ha valaki befogná, és megpróbálná eladni, biztos hogy valaki felismerné. Remélhetőleg van bele chip ültetve.Itt, a Városliget mellett lakva az ember már eleve rosszra gondol, ha eltűnt kutyáról hall. A hajléktalanok Szilveszter táján aratnák a befogott fajtasziszta kutyák eladásából. Reméljük, hogy Philip magától is megtalálja a hazavezető utat, ha nem sérült meg. Hiszen annyira intelligens kutya. Ha az enyém tűnne el, pedig ő csak egy palotakutya, és valószínűleg sorba sem állt, amikor az észt osztogatták, biztos nagyon el lennék keseredve. Mindíg megérzi, ha éppen rosszul vagyok. Olyankor odajön, ráfekszik a mellemre, és beleszuszog az orromba, vagy a fülembe. Ha nem reagálok, a mancsával elkezdi símogatni az arcomat.2005 januárjában még szegény Zsuzsó is velünk jött, mikor elhoztuk a tenyésztőtől. A szálkásszőrű tacsim 13,5 éves korában agyvérzésben halt meg. Csak 1 hónapot bírtam ki kutya nélkül. A másik kutyánk Csocsó 1 nappal Doni érkezése előtt tűnt el. Őt is szerettem, de mivel 80 kilós kutya volt, még akkor is feldöntött, ha hízelgésből hozzám dörgölőzőtt. Egyszer rám ugrott, és sikerült olyan szerencsétlenül elesnem, hogy elájultam, és eltötött az orrom. De azért nagyon sajnáltam, hogy eltűnt. De nekem egy kis testű kutya kellett, akivel el tudok menni sétálni. Na, mára ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése