2006. január 3., kedd



Már több mint egy hónapja nem írtam naplót. Azóta sok minden történt. Először befejeznem a szülinap történéseit. Eleinte nagy bulit akartam csinálni. Meghívtam a két unokatestvéremet, és apám unokatestvérét, ők a fiam keresztszülei. természetesen Zolikát és Ágit is. No meg Zsuzsó barátnőmet. Ugy terveztem hogy Ágiék lakásában bonyolítjuk le az egészet, mert nálam kevés erre a hely egy ilyen 14-15 fős bulira. Aztán Zsuzsó szegény meghalt, nekem meg elkezdett fájni a lábam. Be kellett mennem a kórházba, és nem csak a 10 napos infúzió kúrára, ahonnan minden nap hazajáthattam volna,hanem be is kellett feküdnöm. A legjobb barátnőm elvesztése után már egyébként is elment a kedvem a szórakozástól.Depresszióba estem, és lemondtam mindent. De az arab étterem nagyon jó volt. Tökéletesen megfelelt az akkori hangulatomnak. Nagyon finom volt a vegyestál, de a felét tudtuk csak megenni. A salátát bevittem a kórházba, a húsokat pedig lefagyasztottam. Így a négyesben ünnepelt születésnap is tökéletes lett.
Előző nap, szombaton moziban voltunk. Zoli felment a nagyanyjához ébédelni, és ott felejtette a kocsonyát.Ebből aztán hihetetlen kalamamajka keletkezett.
De erről mad később. Most megyek reggelizni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése