2014. március 27., csütörtök

Amit keptelen vagyok megerteni

Mar megint elojott a nehezlegzes.
Immar harmadszor, miota megmutottek a szivemet.
Elvileg pedig mar tokeletesnek kene lennie.
A rossz szivemmel, jo gyogyszerbeallitassal hosszu eveken keresztul tunetmentes voltam.
Meg szerencse, hogy a multkor felirattam a Nitromint sprayt. Azert, ha ujbol es ujbol hasznalnom is kell, de biztonsagot ad. Legalabb a halalfelelmet meg tudom vele elozni.  Ma mar harmadszorra hasznalom.
Nagy a kisertes, hogy anelkul, hogy latogatast tennek a kardiologusnal,(meg kitalalna nekem ujabb beavatkozast. Akarhanyszor, akarmilyen ugyben mutenek, mindig csak rosszabb lesz.) elkezdjem ujra hasznalni az Olicardot. Ovatossagbol meghagytam 2 havi adagot. Ha a masoknal szokasos dozisban szedem, akkor eleg 4 honapra. De ha elfogy, utana mi lesz? Most mar sajnalom, hogy a haziorvosnak is, meg a patikanak is odaadtam 1-1 havi adagot.
Nagyon elegem van az egeszsegugybol.
Kezdek besokallni!
Nemsokara itt a nyar! Ez lesz a masodik, hogy nem tudok lemenni.
Iszonyuan hianyzik. Csak azt a ket kilometernyi katyut lehetne atrepulni. De sajnos azt nem birnam ki.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zoli ma Debrecenben beszelt az ortoped orvossal: Abban maradtak, hogy 3-4 het mulva 1 hetre lemegyunk Debrecenbe egy alapos kivizsgalasra.
Szegeny most indul haza. Szombaton kezdik epiteni a standot a kiallitason, es addig meg rengeteg dolga lesz.
Kemeny 10 nap all elotte.

3 megjegyzés:

  1. Na... talán már valami történik legalább.
    Látod : nem mondja azt a doki, hogy meghátrált.
    Remélhetőleg a kivizsgálás után sem fogja...

    VálaszTörlés
  2. Remenykedem, hogy azert nem kell kivarnom a november veget Szeptemberi idoponttal boldogan kiegyeznek!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, bizony - az nagyon szép lenne!
    Adja Isten, hogy úgy legyen!!!

    VálaszTörlés