2014. március 26., szerda

Szunni nem akaro orrvezes, es egyeb bosszusagok.

Het vegen idefele jovet Agi kocsijanak a feke immar harmadszorra (2 heten belul) szetesett. Pedig 3 hete szereltek bele vadonatujat. O nyitotta fel az original csomagolasat. Most ujra vadonatujat szerelttett bele. Anyukaja persze orjong, es "fel akarja gyujtani". Miutan abbahagyta a fuvarozasi munkat, direkt azert vett neki egy fiatalabbat, hogy ne kelljen minden keresetet szervizre kolteni.
Ugy tervezte, hogy a hetveget Babos-hegyen tolti majd vetemenyezessel. De kozbeszolt a kocsi. Ugyhogy tegnap reggel ment le. Mondjuk asoval tervezte a foldlazitast, hiaba mondtam neki, max csakannyal boldogulna.Mindenesete igy is taalt maganak boven munkat. Telen telefonalt Iaposzta, hogy levagna a faskamrarol a lakatot, mert lenne vevoje az ott levo zsak diora, es nincsen penze. Elkuldtem a francba. A lakat dragabb, mint a zsak dio erteke. De ezek szerint megis megprobalta kinyitni, mert hiaba probalta Agi kinyitni a kulccsal, nem sikerult. Ugyhogy meg kellett kuzdenie a levagassal, hogy bejusson. Megint bekoltoztek a darazsak a sufniba. De a gyumolcsosben is talalhato nehany csalad  fold alatt lako.Azokkal is kell majd valamit kezdeni.
Ugyhogy tegnap nelkuloznom kellett. De ma este, ahogy befejezi Vikinel a munkat, atjon 2-3 orat hozzam. Holnap pedig, mielott Imihez megy takaritani 11-re, 8-10 kozott idejon. A baj csak az, hogy ilyenkor csak aprosagokat tud megcsinalni.
Es mar igy is kesesben vagyunk a palantazassal. Azt persze munkaido utan csinalja sajat idejebol.

 na es most az orrverzes: tegnap delutan kezdodott, de brutalisan. Rogton vernyomast mertem:120\80 - tok normalis. De orakon kersztul, olyan szinten, hogy az orromba dugott tampon fel percenkent azott at. mig kicsereltem, csopogott a pulcsimra, foldre, ... Vizes ruha a tarkomon, or osszeszoritas, hatrahajtott fej, elorelogatott, ...mindent kiprobaltam, amit az internet ajanl, de semmi nem hasznalt. Zoli mar mentot akart hivni, mikor a vervesztesegtol elkezdtem szedulni. De tiltakoztam ellene. Vegre 10 ora tajban sikerult elallitani.  Persze ejjel fel haromkor ujra indult, mikor fol kellett kelnem pisilni. A WC-re leulni, felallni rola erolkodessel jar, csakugy, mint az agyrol leszallni. A megeroltetestol persze megint megindult. Viszonylag rovid (kb 2 ora alatt sikerult ujra elallitani. Kis mertekben ugyan, de a reggeli felkelesnel (8-ig huztam ki az agyban, de ekkor mar annyira fajtak a labaim, hogy kenytelen voltam felkelni) ujra kezdte. Ezuttal szerencsere nem olyan brutalis. Nem is tamponozom, csak 5-10 percenkent torlom le az alvadt vert. De lassan be kene vennem mar a reggeli gyogyszereimet. Koztuk van veralvadasgatlo is.  Eddigre mar meg szoktam inni legalabb 7-8 deci folyadekot. Most csak a reggeli kavemat ittam meg, hogy ne kelljen olyan surun WC-re menni.Vizhajtot sem fogok ma bevenni, ami persze labdagadassal fog jarni.  Jaaj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése