2014. október 27., hétfő

Megvan az utolsó szakvélemeny is,

amit a műtét előtt kértek. Sajnos nem jó hír, illetve nagyon rossz: a bőrgyógyász szerint a fekély nem fog időre begyógyulni. Még legalább 2-3 hónap kell , hogy teljesen baktériummentes legyen.
Pedig már nem csak a csípőm, a derekam is fáj, a rossz tartástól. Az izmok teljesen be vannak csomósodva. a bal oldalon a szokatlanul nagy terhelés miatt. Most aztán még az ajtóig sem tudok elmenni, hogy kiengedjem, ill beeresszem Donit.
Régóta fájdogál már. Idáig  úgy-ahogy segített az öv. De pénteken megbotlottam, és meghúzódott a hátam. Szerencsére nem estem el, de meghúzódott a bal oldali hátizom. Az öv már nem segít. Most hogy el kell halasztani a műtétet, telefonálok Angélának, hogy írjon ki nekem gyógymasszázst.
Ágit viszont pont azért fogadtam vissza, mert Zoli szerint ez annyit jelentene, hogy már lélekben is lemondtam a november közepi műtétről, mert kell legalább 2-3 hónap, amíg "összecsiszolódunk". Pedig reménykedtem, igaz, ugyanakkor nagyon féltem is tőle....



4 megjegyzés:

  1. Ma megjött a hivatalos megerősítés Debrecenből a műtét elhalasztásáról addig, míg a seb tökéletesen be nem gyógyul.

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy így kell lennie. Erősödj meg addig lélekben is.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon el vagyok keseredve. Már belátható távolságra volt a műtét. De most ködbe vész!

    VálaszTörlés
  4. Azért kell most a seb gyógyítására koncentrálni, hogy ne legyen akadálya a műtétnek. Okos lány vagy, magad is tudod, mit tehetsz.

    VálaszTörlés