2015. március 13., péntek

Elkezdtem

mármint a lakásban lévő könyvek válogatását. Sajnos csak kb egyharmaduk kerülhet föl az új lakásba.Meg néhány darab, ami idáig a garázsban senyvedt a szekrényben, és amiket már régen föl akartam hozni. Egyelőre nem túl sok időnk jutott rá, és össz.-vissz 2 nagy dobozt töltöttünk meg. De annak borzasztóan megörültem, hogy előkerült 2db régen eltűntnek nyilvánított  könyvem. Azt hittem, hogy valakinek kölcsönadtam, de nem kaptam vissza. De csak elbújtak az egyik keresztbe állított könyv mögé.Azonnal neki is fogtam volna újraolvasni mindkettőt, lehetőleg egyszerre. De erőt vettem magamon, és bekerültek a dobozba.

2 megjegyzés:

  1. Juj, de izgi!
    És mi az a két könyv?
    Kifúrja az oldalamat a kíváncsiság!

    VálaszTörlés
  2. Nemere István: "Amíg köztünk voltál", és a "Láz"
    Nemerét elkönyvelték sci-fi írónak. De ez a két könyv nem arról szól.
    Az első egy anya vívódása, míg végül "megöli" az egyik, halálos beteg, rákos kisfiát, megmentve az éhhalál iszonyatos kínlódásától. A már felnőtt fiának vallja be, hogy az ne ítélje el elhamarkodottan az anyját ugyanolyan módon (morfium infúzió) megölő nőt. Az utóbbi esetben az anya maga könyörög a lányának, hogy tegye meg érte.A " bigottan vallásos" szomszédok jelentik fel.
    A másikról nem írok semmit. Azt el kell olvasni. Az is lélektani regény.

    VálaszTörlés