2013. április 26., péntek

Egész egyszerűen nem bírom tovább. Pedig muszáj elviselni...A bőgés könnyítene ugyan valamelyest, ha nem fájna az is.
Nem voltam normális, mikor hagytam , hogy egy jól működő érhálózathoz hozzányúljanak, csak azért, mert nem a megszokott módon végzi a feladatát?
Inkább vállalnom kellett volna a rizikót, ami szerintem, így utólag belegondolva nem is volt sehol.
Csak most, 2 műtét után van az égető fájdalom a hasam, ágyékom jobb felében.  Miközben a combom belső fele érzéketlen, de fura módon mégis fáj minden lépésnél, vagy inkább csosszanásnál, mert emelni nem tudom egyiket sem. A seb legfelső végén meg van egy kacsatojásnyi duzzanat.  Idáig csak a bal bokám dagadt kicsit, de most már az egész lábfejem eldeformálódik délre. A másik, amelyik eddigi életem során sosem dagadt, most a duplája, és kőkemény. A papucs, ami idáig leesett a lábamról, most, bevág a lábfejembe. Csak reggel tudom felhúzni, később már nem jönne rá.
Pedig a tanár úr szerint- mikor a varratokat szedte ki,- máris lehetne a csípőmet műteni.

Ilyenkor az orvos packázása kiveri a biztosítékot. Közölte, nem tudja kiírni a tapaszt, amíg el nem fogyott.( 6 napi adag maradt. Én hülye megmondtam, hogy a kórházban nem az enyémet használtam)Nincs, aki a receptért menjen, meg a patikába, csak amikor itt van a segítőm- egyébként meg nincs készleten, úgy rendelik, és még mázlim van, mert házhoz hozzák 2 munkanapon belül.  Csak heti 1 alkalommal jön. Jó lenne többször, de alkalmanként 4500Ft.  Aztán nagy nehezen mégis kiírta, belátta...
Novemberben ahonnan kellett, mindenünnen vittem javaslatot, ami 1 évre szól. Most mondta, az egyik márciusban, a másik áprilisban lejárt. Persze a novemberieket nem vitte be a gépbe. Sürgősséggel kérjek időpontot... Mi a fenének, inkább telefonon előkerestetem az aktuálisat, és leküldetem a másolatot. Zolit nem fogom elráncigálni a munkából, mert egyedül nem tudok menni sehová. Olyan nehéz ezt megérteni? Szegényt így is eleget rángatom. 
Csak sírok-rívok itt, pedig azt kellene megmutatnom, milyen csinos lett Doni, miután megszabadult a téli bundájától., hogyan vágta ki Jani a ménkű nagy, vastag ecetfánkat, végre be kéne mutatnom Whisky kutyát is... De ahhoz gépre kéne vinni a képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése