2013. július 1., hétfő

Medvepark

Szombaton, hogy végre friss levegőn legyünk, ellátogattunk a veresegyházi Medveparkba.Úgy volt, hogy utána elmegyünk megnézni az Alföldi Robi, és Jordán Tamás duó játékát, vagy pedig Zsámbékon a 2. váratlan szerelem előadását. Ezért aztán vittük magunkkal Mocin kívül a kerekes széket is. Az elsőre nem volt jegy. Állítólag 2-3 hónappal előre már mind el szokott kelni. A zsámbéki pedig elmaradt. Így aztán színházügyileg hoppon maradtunk. De így nyugodtan meg tudtunk ebédelni, hiszen nem kellett sietnünk. És bőven volt időnk a parkbeli őgyelgésre is.Vettünk mézet, és Zoli etetgette is fakanálra csorgatva a macikat.







Volt egy tavuk is, ahol úszkálhattak,felfrissítették magukat.
  
Az oviban a bocsok nagyon játékosak voltak. Náluk sokáig időztünk.




Láttunk még farkasokat is. Néhány falka a medvékkel együtt volt. Mások külön területeken.
Voltak olyanok is, akikhez a gondozóval be lehetett menni. Meg is lehetett simogatni őket, puszit is adtak. De mikor ott voltunk, nem lehetett. Igaz, engem Mocival aligha engedtek volna be közéjük. Egyébként nagyon érdeklődtek a "közlekedési eszközöm" iránt.


Voltak még rénszarvasok, mosó-és ormányos medvék is. Utóbbiak kötéltáncosként szórakoztattak minket. Rendkívül ügyesek.

Néány éve voltunk struccfarmon, de amit itt láttunk...
Csak ketten voltak, de részesei lehettünk az udvarlási ceremóniájuknak. Legalább fél órát néztük őket.


A táncuk "koreográfiája" igazán fantasztikus, és nagyon élvezetes volt. Órákig is elnézegettem volna, csak már nagyon késő volt. Így is este fél 9-re értünk haza.

Délben egy horgásztónál ebédeltünk. Szerencsére én nem halászlevet, hanem rácpontyot kértem.



Zoli halászleve rettenetesen el volt sózva, szinte az ehetetlenségig. Nem is értem, miért nem küldte vissza.
De az enyém tökéletes volt.  a desszert, túrógombóc: ehető volt ugyan, de nem a gasztronómia csúcsa. 

************************************************************************************

9 napja rendeltem egy lábmasszírozó (Air Leggie) gépet. Ezen a héten meg kell érkeznie.
Állítólag kifejezetten dagadós, vizes lábra ajánlják, és nyirokproblémára.
Mostanra eltűnt az alsó lábszáram  fényessége. Pikkelyes, viszketősen fájós a bőröm bokától térdig.  Nagy önfegyelmet kíván, hogy ne kaparjam véresre.Valószínűleg bőrgyógyászhoz is kéne mennem.
Zoli ma beszél a doktornővel az érsebészeten.
Úgyis ideje már az újabb kontrollnak.

Pénteken az Uzsokiban voltunk Aneszteziológusnál. A kérdés az volt, hogy vállalja -e az altatást koszorúér tágítása nélkül.
Vállalja.
De ettől még dr. P szerint nem vagyok műthető állapotban.

7 megjegyzés:

  1. Nehéz ez így. Nincs egy megbízható háziorvosod, akivel konzultálni tudnál? A szakorvos csak a maga területét látja, de az egészet mégis az, aki minden más bajodat is ismeri, és figyelni tud az összefüggésekre.
    Egyébként nagyon csinos vagy.

    VálaszTörlés
  2. A képtárad alapján megtippeltem, hogy Veresen voltatok.
    A lábmasszírozó hatására leszek kíváncsi - sose lehet tudni, még mire lesz jó hatással. A pikkelyes bőrfelület iszonyú érzéséért részvétem, de alighanem felesleges szakorvoshoz vinni. A segítsége drága lesz ugyan, de a szaliciles lemosást nem fogja helyettesíteni, ahogyan a közönséges bőrtápláló krémek helyett felírt csodakenőcs is inkább költségesnek ígérkezik, mint hatásosnak.
    De Te tudod. Magad bőre, saját viszketéssel.
    stali

    VálaszTörlés
  3. Klári, a háziorvosom nagyon jó, de így látatlanban csak tippelni tud. Tegnap volt bent először, hosszabb betegség után. A műtétem előtt látott utoljára. Felívtam. Egyelőre zsírozó krémet ajánlott. Ha hét végéig nem változna a helyzet, akkor hétfő délután kijön, megnézni. De pénteken megyek be a kórházba kontrollra is. Az ottani doktornő érsebészeti belgyógyász (először hallottam ilyen szakról). Ő is ismeri az egész kórtörténetemet. Rengeteget hezitált, hogy szabad-e megműteni.
    De 3. napja testápolós krémezgetés mellett lámpázom az orvosi Bioptron lámpával, egészen jó eredménnyel. Már egyáltalán nem viszket, csak fáj, a hozzányúlok. És a pikkelyesedés sem olyan durva, mint volt.
    Hogy ez a megoldás miért nem jutott már akkor az eszembe, mikor elkezdett vörösödni a lábam? Pedig nap mint nap kerülgetem a szobában.

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon kíváncsi leszek rá. Bár most nagyon lelombozódtam, mert kedden felhívtam az ügyfélszolgálatukat, mert már több, mint 10 nap eltelt a rendelés óta. Várnom kell, mert egyelőre egy darab sincs raktáron. Majd küldik, ha lesz.
    Ha végre használhatom, beszámolok majd a hatásáról.

    Ami krémet most kaptam, az egyelőre közgyógyra megy.
    A csodakrémekben- tablettákban egyébként én sem hiszek.
    Mielőtt rendeltem, kikértem a német orvosbarátnőm véleményét is. Náluk sokkal hamarabb megjelennek ezek a gépek. Náluk a kórházak eredményesen használják nyirokkeringési zavarokra, alsó végtagi vérpangásra (gondolom, ez visszért jelent-ez engem szerencsére idáig elkerült). A szomszédasszonyomnak van, még ugyan nem kell műteni, de estére kidudorodik, és nagyon fájdalmas. Ő fog nekem segíteni föltenni,- levenni. A segítsége fejében felajánlottam, hogy vigye föl magához, és használja ő is velem párhuzamosan.Erről is beszámolok majd.

    VálaszTörlés
  5. Bocsi, az utolsó válasz Stalinak szólt, de fogalmam sincs, hogyan lehet a választ szerkeszteni, és ez lemaradt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rájöttem ám! És csak annyi, hogy a Válasz-ra kattintva írod.
      stali

      Törlés
  6. Andrea, a Bioptron lámpa színes előtétekkel néha csodát művel.
    Ha megjött a nyirokmasszírozó, írd meg, mit tapasztaltál.

    VálaszTörlés