2013. szeptember 25., szerda

Választás

Barbara vasárnap késő este írt nekem: Újraválasztottuk Angela Merkelt. Mi ennek a hírnek nagyon örülünk. Titeket viszont nagyon sajnálunk, mert 4 évig biztos, hogy nem tudjuk őt kölcsönadni nektek.
Múlt október elején, mikor meglátogattuk őket,  a  Reichstagban  járva  a "lábunk alatt" éppen ülésezett a parlament. Odafordultam  Wolfganghoz: Ha már nem lesz szükségetek Angela Merkelre, adjátok kölcsön nekünk, hogy rendbe tegye végre valaki Magyarországot.

3 megjegyzés:

  1. Bizony, jöhetne!
    Csak attól tartok, a németek nem adják. :-))
    Az ő kedves kis Mutti Merkeljüket...

    Borzasztóan rokonszenves nekem ez a nő.
    Hogy értelmes és tehetséges, az még csak hagyján (elvileg ilyennek kéne lennie egy ország első emberének): én azt csodálom benne, hogy nincs eltelve magától.

    Nagyon, de nagyon kéne hozzánk belőle egy másolat!
    De még csak hasonlót se látok, akárhogy meresztgetem a szememet. :-((

    VálaszTörlés
  2. Egyetértünk. Nekem is nagyon szimpatikus, és bizony elkelne nekünk, hogy rendbe tegye azt, amit Orbán elb....ott. A szociknál az összefogás képtelensége miatt továbbra is 2/3-os Orbánia maradunk.Akkor pedig...
    Nagyot csalódtam bennük. Ez a bársonyszék miatti civakodás , meg Gyurcsány elutasítása nagyon antipatikussá tette őket. Még a legnormálisabb a DK, de Bokrossal miniszterelnök jelöltként, ha már a Muttit nem tudjuk megszerezni.
    Jó kis turmix, ugye? Csak az a kár, hogy nagyon keserű.

    VálaszTörlés
  3. Bolond ez a világ, Andi. úgy, ahogy van.
    Nem véletlenül döntöttem úgy, hogy a madárkákon kívül nem érdekel semmi.
    Nagy izgalmakon vagyunk túl, mert orvosnál voltunk a héten.

    VálaszTörlés