2014. január 13., hétfő

Gondok

A belgyógyászatról még mindig nem jeleztek vissza, hogy mikor fekhetek be a kivizsgálásokra, pedig sürget az idő. Február elején le kell hogy menjünk Debrecenbe, mert a műtét előtt 2 nappal hashajtást kell csinálnom. Utána következő napon nem merném megkockáztatni az utat. Nem biztos, hogy az utána következő napon is nem kell még futkosnom. Tehát legkésőbb 3.-án. indulás. Február 1-2 viszont szombat-vasárnap. Akkor nincsenek vizsgálatok. Pedig már december elején bejelentkeztünk. 3 hetesnél régebbi vizsgálati eredményeket ugyanis nem fogadnak el.
Azzal számoltam, hogy erre a hétre behívnak. De még nem jelentkezett a kórház.
A másik, nagy gond az, hogy Zoli nem alkalmas a véradásra. Ő is az utolsó előtti pillanatig húzta az elmenetelt. De kiderült, hogy aki rendszeresen elájul vérvételnél, az nem alkalmas. Márpedig nála ez a helyzet. Most nagy gondban vagyunk, mert keresni kell  még egy embert, amire persze nem számítottunk.
Nem elég, hogy nagyon félek a műtéttől, még ezek az aggodalmak is hozzájönnek.

2 megjegyzés:

  1. Még jó, hogy fölhívtam a kórházat. Holnapra lettem volna behíva, csak "elfelejtettek" erről a tényről engem értesíteni. Mondtam nekik, az képtelenség, hogy holnap be tudjak menni. De szerdán ott leszek.
    Holnapra a fogorvoshoz vagyok bejelentkezve. Ezt persze nem kötöttem az orrukra. De ha pénteken felhívtak volna, akkor átteszem a fogorvost mára, vagy 2 hét múlvára.

    VálaszTörlés
  2. Ez vicces... ilyenek a teremtés hős koronái. :-))
    Nem Zoli az első, akiről hallom, hogy meglát egy injekciós tűt és elájul.
    Remélem, sikerül találni valakit, aki jobban bírja a gyűrődést.

    Ne félj, kialakul majd szépen minden!
    Végül is van még idő, nincs olyan közel a február.

    VálaszTörlés