2014. január 27., hétfő

Web search és java

Mikor a kórházból hazajöttem, a Google helyett már Web search várt. Ráadásul "Ön nyert" különböző változataival, amiket aztán hosszas küzdelem árán tudtam csak likvidálni újra, és újra. No meg ez az átok W.s a legváratlanabb pillanatokban, pl olvasás, vagy játék közben magától is feltöltődött az "imádott" nyert -jével együtt,-eltüntetve egyúttal 1-1 talonba tett oldalamat- újra és újra felb...-va az agyamat. És persze kezdődött a vele való harcom elölről.
Ezzel egy időben a javás játékok is működő képtelenek lettek. Ez egyébként 1-2 havonta elő szokott fordulni, és egyre nehezebben tudja kijavítani.
Tegnap Zolinak több, mint 3 órás küszködésébe került a hibákat kiküszöbölni. De: most a Google-nak olyan variációja van a gépen, ahonnan nem tudok belépni a levelezésembe.

Csupa "öröm" az élet :-((( 

4 megjegyzés:

  1. Ehhez sajnos nem tudok hozzászólni. :-((
    Nálam a FIREFOX sose csinál ilyeneket, csak az EXPLORER - de azt sose használom. Viszont az az alapértelmezett böngészőm, mert másképp nem működik az OUTLOOK.

    Próbáld a következőt :

    Egyszerűen verd be a címsorba a GOOGLE címét (wéwéwé pont google pont hu), és amikor megjelenik az oldal, fölül nyisd meg az ESZKÖZÖK fülecskét, azon belül pedig (legalul) a BEÁLLÍTÁSOK-at.
    Ott mindjárt a fölső két sorban találsz két kis ablakot (az ÁLTALÁNOS részben), ahova bepötyögheted, hogy a GOOGLE-t szeretnéd kezdőlapnak a FIREFOX megnyitásakor. Leokézod, és kész is van.

    VálaszTörlés
  2. Azóta már megoldódott a probléma. Nagyobb volt a baj, mert megnyitottam valamit, amit, mint kiderült, nem kellett volna. Csak hát ismerős címről jött. De megkérdeztem az illetőt. Nem ő küldte.
    Zolinak több, mint 2 órájába került, hogy rendbe hozza. Utána persze ő is a fent leírtakat csinálta.

    VálaszTörlés
  3. Nem szabad megnyitni semmit, ami arról szól, hogy valaki követni akar téged, vagy meghív az ilyen-olyan közösségi oldalára. Ezeket sose a feladó küldi.
    Továbbá ki kell dobni minden olyasmit is, amin látszik, hogy már millióan küldözgették ide-oda. (Túl sok a cím előtt az FW vagy FWD.) Ezeket a láncleveleket vagy címvadászok, vagy szándékos vírusterjesztők indítják.

    VálaszTörlés
  4. Ágikám! Ez a "követni akar" most először fordult elő nálam. És azt is csak utólag olvastam el én nagyon hülye. Csak a feladó email címe jutott el a tudatomig, és nagyon megörültem neki. Mert utoljára akkor írtam neki, mikor haldokolni kezdett a freeblog. Ugyanis akkor már hónapok óta nem írt bejegyzést. És mivel az utolsó bejegyzése az volt, hogy kórházból engedték ki, és majd bővebben is ír a kivizsgálások után, hogy mi történt, és mik a fejlemények... Nem akartam privátban sürgetni. Türelmesen vártam, hátha idő kell neki, míg feldolgozza.
    Egy időben 2-3 ismerős kezdett bombázni ilyen továbbított levelekkel. Sosem nyitottam meg egyiket sem, és megkértem őket, hogy vegyenek ki a listájukból, különben kénytelen leszek spamként kezelni őket, mert nem győzöm törölni.ugyanis csak a számomra fontos levelezést szoktam megtartani. És amikor napi 40-50, és egyre szaporodó ilyen szemetet kell törölni, hááát... Szerencsére akkor egycsapásra abbamaradtak. És csak az egyikük méltatlankodott, hogy ő csak megbízható forrásból származó, garantáltan vírusmenteseket... de ha ez a kérésem, akkor természetesen respektálja, és ő is csak ritkán olvas el néhányat, aminek megtetszik a tárgya... csak rányom a továbbításra.
    Én nem is értem, mi örömük telik ebben. Azóta rákattant a facebookra. Minden nap rengeteg blőd cikket oszt meg. No, meg elég sok hirdetést is. Azzal legalább kereshet pár forintot. Bár ehhez én nem értek.

    VálaszTörlés