2014. február 20., csütörtök

Megint módosították....

a műtétem időpontját. Ezúttal előbbre hozták, március 10.-re.
Ezek szerint talán 18 nap múlva véget érnek a szenvedéseim. Talán...
Várom is, meg félek is tőle nagyon...

Mindenesetre az nagy erőt ad, hogy Franci, apám unokatestvére (túl a 70-en) alig 1 hónapja esett túl egy ilyen műtéten. Igaz, nála egészen más a helyzet. Neki más alapbetegségei  nem voltak. Varratszedés után már hazaengedték. Jár hozzá hetente háromszor gyógytornász. Vannak ugyan még fájdalmai, de a jövő héttől már autót is vezethet.
De jó lenne, ha nekem sem kéne 3 hetet lehúzni Debrecenben, utána meg 3 hónapot Nagymaroson!
Ha csak a felére leredukálhatnánk ezt a kórházosdit..... én lennék a világ legboldogabb embere!

4 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy így lesz jó. Legyen is! :))

    VálaszTörlés
  2. Úgy legyen
    Ma föltettem a facebookra egy kérést, mert ketten- hárman kell, hogy vért adjanak nekem. Egy jelentkező azonnal akadt is.
    Magán alapon lesz a műtétem, és állítólag valószínű, hogy már műtét közben szükségem lesz vér pótlásra. Ezért kérték tőlem.
    Ami utána kell majd, azt már biztosítja a TB. Persze, ha több vér kell műtét közben, azért nem fognak hagyni meghalni :-)
    Csak Zolinak kell immár harmadszorra átrendezni a munkaprogramját.

    VálaszTörlés
  3. A mi korunkban, meg túl a hetvenen - még csak hagyján...
    A napokban értesültem róla véletlenül, hogy egy kedves kis ismerősömnek sürgősen állást kell változtatnia, pont azért, hogy az állás ne állás legyen, hanem ülés - ellenkező esetben rá is a csípő-protkó vár, mint megoldás.
    És mindehhez a leányzó huszonkilenc éves... Na - ez a tragédia!

    Szuper, hogy ilyen hamar túl leszel a műtéten!
    Minden simán fog menni, meglátod! :-))

    VálaszTörlés
  4. Igen, ez bizony tragédia.

    A próféta szóljon belőled!

    VálaszTörlés