2013. augusztus 20., kedd

Álmos vagyok

Csütörtökön délben megmakacsolta magát a laptopom. semmit nem hagyott magával csinálni. Még csak kikapcsolni sem engedte magát. Gyors telefon Zolinak... Javaslat: húzd ki az áramból. Igen ám, de benne van az aksi. Egyszerű a megoldás-gondoltam- ki kell venni belőle. Könnyű azt mondani, de nehéz kivitelezni, ha egy gép ki akar tolni az emberrel. Persze, hogy ilyenkor akad be a nyitó gomb. Mindenesetre nem akartam erőltetni, nehogy elromoljon.
Normális körülmények között, a dolgozik, kb 3 órát bír. Most bezzeg... 5 óránál is többet vett igénybe!
Félve kapcsoltam be újra, Rettegtem, hogy esetleg bekaptam egy vírust...
De elindult, igaz, iszonyú lassan.
Igaz, én is nagyon le vagyok lassulva. Állandóan álmos vagyok, viszont aludni csak fél órákat tudok.
Álmosító idő van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése