2013. augusztus 8., csütörtök

Feladta...

illetve nem, nem romlott el, csak: ma reggel fölvettem a legnagyobb fokozatra a hűtőt, és a mélyhűtőt is. Bár megállás nélkül dolgoznak mindketten, a konyhában uralkodó 34-35 fokos hőséggel nem tudnak megbirkózni. Olyan forró az oldala, hogy szinte süt. Nem, a mélyhűtő még nem olvadt le, de a naponta 3-4 szer beletett jégakkukat, és ásványvizeket csak nagy nehézségek árán tudja úgy-ahogy lefagyasztani. Szerencsére Zoli nem kapott, csak vékony, kicsi jégakkut. így, mikor 3-4 óránként kiveszem őket, és beteszem a már kiolvadtakat, azok keményre vannak fagyva. Nem így a fél literes ásványvizek. Azokban van még folyékony víz is, igaz, nem túl sok. A gépnél ülve a jégre öntök kb.1-1,5 deci vizet. Lesz belőle 2,5 jó hideg Az pillanatok alatt lehűl. Beleöntöm a pohárba, kis citromlé , persze semmi cukor -akkor nem üdítene. Az alatt az 5 perc alatt, míg elszopogatom, az utolsó korty  már langyos. Egyszerre lehajtani az egészet? Nem jó megoldás. Így is elfogy napi-minimum-4 üveg 1,5 literes.  A jégkrém, mire beértem vele a szobába, folyt. Még jó, hogy jó vastag keserű csokival volt bevonva. De még így is lecsöpögtettem vele állandóan a ruhámat.
Ahogy telnek a napok, lassan már 5 flakon víz is elfogy.
Ma itt volt Ági, a segítőm. Tepsibe tett legalább 1 kiló fölszeletelt krumplit, a tetejére 1-1 karika véres-májas hurkát, és kolbászt, 3 db Bockwurstot. Mikor készen lett, megettem  fajtánként 2 centit, és néhány karika krumplit mustárral. Jól esett, de mivel legalább 2 hete 1 kefir, 1szelet medvesajtos kenyér, péntek óta néhány hajszálvékony téliszalámival volt a napi kajám, (Zoli múlt csütörtökön hozott 10 dekát, és még van belőle 2 kenyérre való) nagyon megfeküdte a gyomromat. Pár óra múlva viszontláttam. Édes gyümölcsöt egyáltalán nem tudok megenni.
Már nem sokáig bírom ezt a trópusi hőséget. Mérlegre  rá sem merek állni. Szerintem 50-52 kilónál nem lehetek több.Már a 40-es sort is lötyög rajtam. Áginak lassan megint rövidebbre kell vennie a gumit a sortjaimban, szoknyáimban.
Napok óta hitegetnek, hogy jön a lehűlés-először szerdát mondtak, most már áttolták péntek estére, legkésőbb szombatra. De ha most is csak 1 napra jön, mint a múltkor? És ide akkor sem hozott esőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése