2013. augusztus 21., szerda

István a király

Igazság szerint nem akartam tegnap megnézni, mert 30.-án élőben fogom látni.
De nem bírtam a kíváncsiságomat legyűrni.
És nem bántam meg.
Sokan pocskondiázzák a facebook-on, mert nem értik Alföldi felfogását, rendezését. Vagy egyenesen gyűlölik Alföldit, csak úgy, alapból. Szerintem semmi közünk a magánéletéhez. 
Annak idején azt a rendezőt (most nem jut eszembe a neve-gyűlölöm a betegségemet) is sok kritika érte, aki először merte behozni a meztelenséget a filmezésbe. (Majd, ha eszembe jut, javítok) A lényeg az, hogy jó rendező. Valami újat hozott be a színházba.

Egyszerűen zseniális volt, szerintem.  Úgy ültette át a mába, hogy egyetlen mondatot sem változtatott meg.
Minden színész a maximumot hozta ki magából. Még Stohl is kitett magáért. Pedig őt a többséggel ellentétben én csak közepes színésznek tartom. Csak miatta nem vennék jegyet a színházba.
Így még lelkesebben várom az élő előadást.

Most mondták éppen, hogy Vidnyánszky nem nézte meg a darabot. Inkább a tűzijátékra lett volna kíváncsi. Csak az utolsó 3-4 percet látta, így "nem is tudott véleményt mondani róla". Én, a helyében bizony már az Ősbemutatón ott lettem volna, ezzel tisztelve meg a Nemzeti Színház volt igazgatóját, akitől átvettem egy sikeres színházat. Neki már csak az lenne a feladata, hogy ugyanolyan, vagy még sikeresebb színházat csináljon.

2 megjegyzés:

  1. Andrea, itt találod a legtöbb véleményt:
    https://www.facebook.com/istvanakiraly
    Várom, hogy eljuss az Arénába, és elmondjad, mit láttál. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, holnap megnézem azt az oldalt.
    Én is nagyon várom már, gondolhatod. A 25.évesen is ott voltam, szintén az Arénában. Nem volt könnyű elfoglalni a helyemet. Idén mozgássérültet kértünk, ami azt jelenti, hogy értem nem kell fizetni, csak Zolinak. Remélem, így már könnyű lesz. 5 éve viszont a legdrágább jegyet vettük. Épp néztem az akkori szereplők arcképeit. Akkor is Feke Pál volt István király. 5 év alatt meglehetősen elhízott.:)))

    VálaszTörlés