2013. augusztus 15., csütörtök

Még egyszer az Air Leggy-ről

Hétfőn, korán reggel minden előzetes értesítés nélkül hozta a futár a cseregépet. Még szerencse, hogy Zoli meg pont itt volt, leállítani a kocsit a garázsba. Mert én, mire kivánszorogtam volna az előszobába kaput nyitni, a futár már sehol sem lett volna. Ami viszont még jobban feldühített, ezt is nekem kellett kifizetnem. Úgyhogy ez a "garanciális" csere "csupán" 5000Ft-omba került. De ami végképp fölb....-a az agyamat: ez meg alapból rossz. Odáig OK, hogy ez legalább masszíroz rendesen, csak az a baj vele, hogy mikor letelt az előírt negyed óra, nem kapcsol le, mint a másik .Én kapcsoltam ki bő fél óra múlva. Amiben csak az a baj, hogy így nem szívja ki a levegőt.  "Közelharcot kell vele vívni,"míg kibontanak belőle. Mert a műanyag belső egyébként is rátapad a bőrre. És felfújt állapotban levenni...
Gondolkodom rajta, hogy írok nekik e-mailt, mert amúgy csak mobilszámuk van, és géphang, és várakozás. Aztán,  ha nem rendelni akarok, többnyire néhány perc várakozás után megszakad. Csak az a baj, hogy annyira dühös vagyok, hogy attól félek, elküldöm őket a büdös f-ba.  Nagy valószínűséggel nem is nekik, hanem a Fogyasztóvédelemnek fogok írni, a futár kifizettetése miatt . Ha postán küldöm, ajánlva, érték meghatározással, is sokba kerül, talán ugyanannyiba, vagy még többe, mint a futár.
10 évvel ezelőtt kértem 2 könyvet Nemere Istvántól, 1100Ft értékben, mert sehol nem tudtam már beszerezni. (Amíg köztünk voltál ; Láz - mindkettő 1988-as kiadás) A felesége szerezte be nekem nagy nehezen. Az e-mail tárgya: drága könyvek:a következő szöveggel: (A kettő együtt alig nyomott többet fél kilónál) "A postaköltség többe került a könyvek értékénél.  Elnézést kérek ezért, mert ezt nem gondoltam. Még senki nem kért tőlünk ilyesmit."
Mindenesetre nagyon örültem nekik, pláne, hogy mindkettő nekem lett dedikálva.

./ Az én drága férjem rengeteg könyvemet kidobott,-köztük Ady, Radnóti Somlyó,József Attila, stb. verses köteteit is- mondván: rondák a könyvespolcon, mert rongyosra lettek olvasva. Nála lakásdísznek szolgáltak csak a könyvek, mert soha, egyet sem olvasott el./
Nagyon nehéz volt újra beszerezni a kidobott könyveket. Azóta is folyamatosan keresem , amik még hiányoznak, de pl. a német nyelvűeket, pláne, hogy az írók nevére többnyire nem is emlékszem -még egyet sem sikerült pótolni.

Tegnap a segítőmnek mondtam, hozzon föl egy kis üveget, hogy beleöntsük a tejszínt. Zoli ugyanis, mivel nem volt dobozos, zacskósból hozott 2 darabot, természetesen a hűtőpultból. A kávétejszínt nem szeretem, a tejet pedig nem tudom elhasználni anélkül, hogy meg ne savanyodna. Az üzleti tejet ugyanis nem tudom meginni pl kakaónak. A 2 decis dobozos tejszín (nem főzőt szoktam venni), viszont felbontás utáni második héten is jó még. Múlt héten néztük meg Ágival a bontatlan zacskós lejáratát: 2013 08 23. És az is tönkremegy felbontás után 8-9 nappal. Logikusnak tűnt számomra, hogy a zacskóshoz kérem az üveget, mert a dobozosat be tudom hozni.Volt még itthon egy dobozos is, szeptember 30-i lejárattal. Persze hogy azt bontotta föl, és hozta be a kávémhoz, és megkérdezte: miért öntsem bele az üvegbe? Hát, mit mondjak: nem repestem a boldogságtól, csak nyeltem egy nagyot, aztán mondtam: én a zacskósra gondoltam, hogy azt öntsd bele.
Időnként kele-kótya, de nagyon szeretem. Nem tudok rá haragudni.

A hét elején megkaptam a víz-csatorna számlámat: 3606Ft  a fizetendő összeg. Büszkén tájékoztattak, hogy írd, és mondd  a megtakarításom: 54 Ft.
Ezt az 1 számlát láttam csak, mert ez a szomszéd postaládájába volt bedobva. A többit december óta nem látom, mert mióta nem tudok egyedül kijárni, Zoli veszi ki a postaládából, és nem mutatja meg, Még a befizetett csekket sem adja ide.



9 megjegyzés:

  1. Andrea, megígérték a tíz százalék megtakarítást, tehát rendesen megkaptad. Vagy nem?

    VálaszTörlés
  2. Lemaradt a mosoly-jel. Ez: :))))))


    A minőségi hibás szerkentyű részletes hibajegyzékét nem lehetne írásban elküldeni
    1. a gyártónak
    2. a forgalmazónak
    3. a fogyasztóvédelemnek

    Lezárásul egy mondatban megjegyezni, hogy ugyanezt a levelet kapták mind.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klári: a gyártóról sajnos semmi információ nem található sem a dobozon, sem a hozzá mellékelt papírokon. Marad a forgalmazó, és a fogyasztóvédelem.
      Részletesen le fogjuk írni mindkettőnek a problémát. Csak meg kell várnom, míg Zoli haza nem jön a nyaralásból, mert gondolom, egyszerű e-mail erre nem alkalmas.Másodszorra már nem vagyok hajlandó a szállítási költségeket én állni.

      Törlés
  3. Persze. Ajánlottan, tértivevénnyel, ne tudják letagadni, hogy írtál.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Andrea,

    A levegö leszivashoz a gepböl ki kell huzni a köldökzsinort es szepen leenged. En külföldröl rendeltem, hibatlanul müködik.

    VálaszTörlés
  6. A Magyarországon beszerzettet sokszor kellett cseréltetnem. Állandóan elromlott. Aztán írtam nekik, hogy ha még egyszer elromlik,a fogyasztóvédelemhez fordulok, és utalják vissza a pénzemet, mert lassan még egyszer kifizetem a futár díjában. Érdekes, akkor tudtak végre egy jó példányt küldeni, ami tökéletesen, azóta is működőképes. Gondolom, olcsón megvásároltak egy hibás szériát, és arra játszottak, hogy nem fog 14 napon belül elromlani, amíg visszajár a pénz.

    VálaszTörlés