2013. augusztus 5., hétfő

Hőség... hőség ... és megintcsak hőség

Már hetek óta leeresztett redőnyök  mögött vegetálok. Talán 2 hete(?) főztem magamnak utoljára. 3 napra lett volna elég, amit elől hagytam. A harmadik adagot viszont már nem tudtam megenni. Majd holnap... majd holnap... A végén odaadtam a kutyának. Képtelen vagyok most meleg ételt enni. 1 téliszalámis szendvics és egy jégkrém a napi adagom. Az édes gyümölcsöket sem kívánom.  (Görögdinnye lenne jó, de azzal meg nem boldogulok. Nem lehet himbálózó nejlon zacskóban behozni az asztalra.) Nem éppen hízókúra, pedig meg kellene már állítanom a fogyást. Az előirányzott 15 kilót bőven túlteljesítettem már. A patikusom, -aki kihozza a gyógyszereimet-, is aggódik már.  Rengeteg hűtött folyadékot iszom. Főleg ásványvizet. (Napi 5-6 liter) A pohárban levő  jeges ital maradéka pillanatok alatt ihatatlanná melegszik.Így aztán negyed óránként látogatom a mélyhűtőt újabb jeget hozni.
Éjfél után tudom csak kinyitni az ajtót-ablakot.  "Kereszthuzatot" próbálnék csinálni, de áll a levegő. Nem irigylem azokat, akiknek ki kell menniük az utcára. Hát még azokat, akiknek a földeken, útépítésen, stb... kell dolgozniuk.
A hétvégi program ezúttal a "kecskeméti repülőnapok", és egy ebédmeghívás Zoli keresztanyjától lett volna. Mindkettőt lemondtam.
Előbbit szerencsére, mert mint olvasom, elég nagy fejetlenség volt. Délután forró ásványvízzel csillagászati áron. 2-2,5 órás vánszorgás, míg kiért egy kocsi a parkolóból... Szó, mi szó, ezt az "élményt" megspóroltam magunknak.

4 megjegyzés:

  1. Tegnap éjjel akkora szélvihar volt, hogy majdnem letépte a függönyöket. Nálad nem fújt?

    VálaszTörlés
  2. Nem, Klári, sajnos itt nem. Csak éjjel 1 óra után tudtam ablakot nyitni. Addigra hűlt le a levegő kb. 28-29 fokra, mint ami a lakás hőmérséklete is. Hajnalban, mikor bezártam, még mindig 28 fok volt. De jó lenne most Baboson, a pince természetes légkondijával!

    VálaszTörlés
  3. Nálunk 26 fok volt a lakásban reggel, az éjszakai szellőztetés dacára.
    Babos-pince, ide is elkelne. :)

    VálaszTörlés