2013. augusztus 26., hétfő

Vasárnapi ebéd

Vasárnap eredetileg Szerencsre mentünk volna kirándulni, csokifesztiválra.
Csak hát a mocit felejtettük el feltölteni. Kerekesszékben meg egyszerűen nem tudok fél óránál többet ülni, akármennyire kényelmes párna is van benne. No, meg 2,5 órai autókázás után még a kerekes székbe is átülni... Olyan csoki nincs, ami miatt végigcsinálnám ezt a tortúrát.
Gondolkoztunk, hogy hová mehetnénk, itt Pesten. De nem jutott eszünkbe semmi. Szóba kerültek a múzeumok, de az sem ideális tolókocsival. Az állatkertet is ki kellett zárni, meg az arborétumokat, skanzent is ugyanezen oknál fogva.
Közben el is ment az idő.
Zoli elment bevásárolni. Legalább nem a kirándulás után kellett.



Étterem helyett, mivel nem készültem ebéddel, inkább grilleztünk, és megettük a teraszon.

Lassan elfogyok.
Valamivel több mint 1 év alatt 17-18 kilót fogytam.
Pedig megpróbálok enni, amennyi belém fér.


2 megjegyzés:

  1. Hej, ha én ennyit tudnék fogyni, de jó lenne... Még maradna is ugyanennyi a következő évre. :)

    VálaszTörlés
  2. Klári, eléggé megijedtem, mikor tegnap ráálltam a mérlegre.Azt hittem, sikerült megállítani a fogyást. 2hónapja, mikor utoljára méredzkedtem, híztam 1 kilót. Azóta viszont négyet megint leadtam. Most 57 kiló vagyok. Utoljára lánykoromban, 35 éve voltam ennyi.

    Ezek szerint negyed 8-kor még fenn volt. Azóta visszatette saját magát vázlatba, és az utolsó 3 sor eltűnt.

    VálaszTörlés