2013. augusztus 31., szombat

A második István a király-ezúttal élőben

Már nagyon korán, este 7-re az Arénánál voltunk.
Arra számítottunk, hogy nagy dugó lesz, rengeteg rendőrrel. Talán a tüntetők meg is próbálják hátráltatni a kocsikat, elfoglalják az úttestet.
Szerencsére ez a félelmünknek semmi alapja nem volt.
Rendőr ugyan volt bőven, de szerencsére nem a tüntetőkkel kellett foglalkozniuk. Ellenben sokat segítettek a sok tévelygő autósnak, így aztán káosz sem alakult ki. Már nem emlékszem, melyik koncertnél, de sok-sok évvel ezelőtt ez még nem így volt.
Bent is olajozottan irányították az embereket a szervezők a helyükre. Ez is másképpen volt azon a koncerten. Igaz, hogy akkor még szinte vadonatúj volt, ha jól emlékszem az ezredforduló legelején lehetett.

Akik nyolc előtt pár perccel érkeztek, azok sem láttak belőlük túl sokat szerencsére. vajon az előadás közben tüntettek.? Mert mikor hazafelé mentünk, akkor sem láttunk hál' Istennek senkit. És az előadást sem zavarta meg bekiabálással senki. Vagy egyszerűen közülük még soha,senki nem járt színházban? Vagy sajnált a balhé kedvéért kidobni 6800Ft-ot? Mert ennyibe került a legolcsóbb jegy. /Tudom, mert a rokkant-kísérőnek a legolcsóbb jegyet kell megvennie. Szerintem nekünk volt a legjobb helyünk. Nem is kevés mozgássérült, és fogyatékos nézte meg az előadást.-Soha nem gondoltam volna.-  Erre a lehetőségre én csak most jöttem rá. Ha tudtam volna, sokkal gyakrabban jártam volna színházba, operába, koncertekre.
Ez a lehetőség Orbán Viktor figyelmét is elkerülte. Különben már régen eltörölte volna ezt a lehetőséget is./ A TV-ben meg ez helyett esetleg krimit, vagy szappanoperát nézett?
Egyedül egy hölgy panaszkodott a szerezőnek, hogy kidobatták vele a kapunál az üdítőjét.
 Ha ez a rend, hát ez a rend. - Bár nagy butaság, mint ahogy a reptereken is az, az én véleményem szerint.
De, ha már volt 14-helyesebben 42ezer forintjuk a jegyekre, akkor mit számít az a 300Ft, amit a büfében fizetni kell fél liter üdítőért? Gondoljon arra, hogy mennyit spórolt ma a ruhatárnál.:)))
És holnapra, helyesebben mára, duplájába kerültek a jegyek.

Hogy végre a darabról is mondjak valamit?
Nagyon összezavarodtam. Még gondolkodnom kell rajta, megemészteni, újra értelmezni.
Az azért nem változott, hogy jónak találom.
A mostani valóság lenyomata, csak nem olyan egyértelmű, és világos, mint ahogy azt 20.-án gondoltam.
Hazafelé, amíg a garázsból sikerült végre kikeverednünk, volt kb. 1 óránk. Persze már a liftnél elkezdtük kitárgyalni. Először is a színészek teljesítményénél kezdtük. Ez, ugye a legegyszerűbb téma. Szerintem Stohl játékára, hangjára nem is érdemes szót vesztegetni,  pocsék volt. Szerinte, ( ő sem szereti ) kivételesen most meglepően  jó volt. Szerencsésen el is tévesztettük, hogy hányadik szintre kell mennünk. Naná, hogy rosszra tévedtünk. Némileg kijózanított minket, hogy nem találtuk a kocsit. Keringtünk kicsit, és persze rájöttünk, hogy 1 szinttel lejjebb. Birka módon követtük a többieket. Jót nevettünk magunkon, és ezzel feloldódott a feszültség. Leérkezve, bosszúsan tapasztaltuk, hogy a 2 mozgássérült parkoló közé betolakodott egy kocsi, pont az elválasztó vonalra. Beszállás ott lehetetlen. ha kiállunk a közlekedő sávra, feltartjuk negyed órára a sort.Végül megoldódott a helyzet, mert velünk szemben kiállt 1 autó.
Holnap, vagy legkésőbb holnapután folytatom. Nagyon elfáradtam, mert ma a vámházkörúti csarnokban voltunk vásárolni.
Holnap délelőtt főzni fogok. Valami nagyon-nagyon finomat. Este Zoli jön vacsorázni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése