2013. október 24., csütörtök

Október 23 Összefogás pedig nincs...

Mégis kinél kellene reklamálni az összefogást, ha nem az MSZP-nél?  Ők tudnának összefogni a kisebb pártokkal.  De nem teszik.
Hallgatom az egyik MSZP-st, aki Gyurcsányt szidja.
Szerintem nincs igaza.
Amíg nem láttam a hatalmi harcot Mesterházi és Bajnai között, addig Bajnait láttam volna legszívesebben a miniszterelnöki székben válságkezelőként. Benne is nagyot csalódtam, bár valahol megértem, hogy ő sem látná szívesen ezt a szerintem tehetségtelen, nagyravágyó embert  az ország élén ebben a válságos helyzetben. 

Egyre jobban utálom a Mesterházit is. Most már szinte annyira, mint Orbánt. az Ő felelőssége lesz, ha nem lesz jövőre kormányváltás. Mert már előre elvakítja a mérhetetlen hatalomvágy őt is.
Ő sem  az ország érdekeit nézi. Jó, jó, az MSZP még mindig a legnagyobb párt, de hol van a régi népszerűsége? Nem tudja a jól fésült kis bájgúnár összefogni a népet.
Nekem még az összes között Gyurcsány a legszimpatikusabb. Az MSZP-re egészen biztosan nem fogok szavazni.

Lehet, még talán az lenne a legjobb, ha maradna Orbán. Egye meg, amit főzött. Előbb utóbb úgyis elsöpörné egy éhséglázadás. Csodálom, hogy még nem tört ki egy polgárháború, mert annyi embert megnyomorított már ez az elmebeteg kisrákosi.



Andrea Kocsisné Reizer Viktor, magyar vagyok, és kereszténynek születtem. De sajnos a politikát bevittétek az egyházba. Én azóta nem járok templomba. Otthon imádkozom, hogy adjátok végre a hazánkat vissza a honi magyaroknak, azoknak, akik itt élnek Magyarországon. Adjátok vissza a kokárdánkat, a zászlónkat, a földet az egyszerű parasztgazdáknak, akik a családjukkal művelik meg a földet.
És ha annyira szerettek közeledni a kelethez, távozzatok végre oda, és éljetek talán Észak- Koreában, vagy Azerbajdzsánban, ha nektek az annyira tetszik. Adjátok vissza az országot a magyar nemzetnek, mert nem csak a fideszhívők magyarok. És bocsánat, a tegezésért.
Hozzászólás közzététele sikertelen. Újrapróbálkozás
 
 A kért tartalom jelenleg nem érhető el. Ez lehet átmeneti jellegű, lehet, hogy megváltozott a hivatkozás, de az is előfordulhat, hogy nincs jogosultságod az oldal megtekintéséhez.
 
Szóval ez történt OV blogjában velem.  Le lettem tiltva a kommentlehetőségről!   HI-HI :o)))
 
 Ja, és megkérek mindenkit, hogy erre a bejegyzésre ne írjon véleményt.
Akartam, csak nem tudtam, hogyan kell egyetlen bejegyzésre letiltani a vélemény nyilvánítást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése