2013. december 8., vasárnap

Az elmaradt szülinapi steak

Miközben az elromlott cirkóhoz kerestünk szerelőt, az elmaradt szülinapi ebédemet is szerettük volna bepótolni. Vendéglőbe , nem kockáztattuk meg az elmenetelt. Nem hiányzott volna, hogy közben itthon a pincét elöntse a víz, meg hogy ne tudjuk újra beindítani a fűtést. Így aztán Zoli a piacon szerezte be a szép szelet husit:

és ő sütötte meg.  Első próbálkozás volt. Még soha nem sütöttünk marhasteaket. Nem mondom azt hogy tökéletesre sikerült, de finom lett.
Kicsit túl sült. Mi véresen szeretjük, de így is nagyon ízlett:


Doni is boldog volt a T csonttal:


Az utolsó szilánkig elfogyott.

Végre megérkezett a kép Donika mikulásajándékáról is:


Itt már a velőt szopogatja ki az egyikből.

Még az adventi koszorúnkról is egy kép:

Zoli fordítva kezdte meggyújtani a gyertyákat. Azt mondta, fél, hogy a végén meggyulladna a tüll szalag, mert az első gyertyát gyújtja meg az ember legtöbbször.  Lehet, hogy igaza van, de én azért szerettem volna az eredeti sorrendet tartani.

És még egy kép a karácsonyváró erkélyünkről.



Délután fél 5-kor gyullad föl, és éjjel fél 12-ig világít.  Szerény dekoráció, de eddig az utcában az egyetlen.
Bentről nézve sokkal szebben mutat.-szerintem. Bár életben más, mint fényképen. Én pedig csak bentről láttam.
Még tavaly is majdnem minden háznál égtek a gyertyák Advent első vasárnapjától  Vízkeresztig a fenyőfákon.
Ennyire elfásultak volna az emberek?

Most láttam csak, hogy Zoli a "Boldog születésnapot Andrea" című bejegyzésbe nagyobban is betette Donit a mikulás csonttal, de az visszament vázlatnak. Most megint kitettem. Azon látszik hogy nyalja ki a velőt! :)







27 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a koszorú is meg az erkély is.
    Nekem is úgy tűnik, hogy egyre kevesebb az ablakokban a karácsonyi dekoráció.
    Vagy nagyon maga alatt van a nép, vagy másnak is megártott ez a tavaszias, sőt (az elején) nyárias ősz, és nem talált meg senkit a karácsonyi hangulat.
    Én sem úgy várom az ünnepet, mint máskor, pedig világéletemben karácsonymániás voltam. Valami nem stimmel az idén... nem tudom, mi. :-((

    VálaszTörlés
  2. A városvezetés bezzeg egyre több utat dekorál ki, a szokásos Andrássy úton kívül. Jó, jó, gyönyörű, de veszettül sokba kerül. Igaz, inkább erre költsünk, mint stadionokra!
    Azt hiszem, egyre több embernek okoz gondot még a megszokott ünnepi ebéd előteremtése is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy igazságokat mondotok. Ha csak a saját készülődésünket nézem, messze elmarad az eddigi évektől. Nemcsak a fogyatkozó anyagiak miatt, a helyzet sem kedvez a hagyományőrzésnek. :(

      Törlés
  3. Csak, tudod, Klári, engem csöppet sem vigasztal, hogy mások is így látják.
    Szívesen segítenék, de nem tudom hogyan kellene elkezdeni.
    Azt hiszem, mi ehhez nagyon kis pontok vagyunk.

    VálaszTörlés
  4. Pedig már elkezdted, Andi... :-))
    Ami kis kedvem mégiscsak van a karácsonyhoz, az leginkább neked köszönhető.
    Illatozik a kisszobában a mézesed, a habcsókok és szaloncukrok között egy szatyorban - és ha arra járok, megcsap az illata. (Pedig zacskóban van.) Ettől mindig jókedvre derülök, és meglegyint a karácsony.
    ENNYIT tehetünk és nem többet: a körülöttünk élőkön segíthetünk, hogy szebb legyen az ünnepük.

    Mert én azt hiszem (egy percig sem vitatva a szegénységet), hogy nem a pénzzel van itt a legnagyobb baj, hanem a hangulattal. Aki tavaly vagy öt éve kidekorálta az ablakát, erkélyét, kertjét, az megtehetné most is, hisz megvan hozzá mindene. Csak kedve nincs... és ez a legnagyobb baj. :-((

    VálaszTörlés
  5. Ami az utóbbit illeti, igazad van. A dekorációk megvannak. Azokat tényleg ki lehetne tenni. "Az áramdíjból is kaptunk 20% engedményt"- jó, mondjuk ez egy nagy blöff, de az emberek többsége elhiszi.

    Hallgatom a híreket, hogy nálunk minden csupa happy. De akkor miért vagyunk ennyire kedvetlenek? Miért látunk mindent ennyire sötéten?

    Nem lehet mindent az időjárásra fogni! Ráadásul az emberek többsége örül az enyhe időnek, mert ezzel is, még kevesebb a fűtésszámlájuk.
    Csak arra nem gondolnak, hogy a mezőgazdaságban meglesz ennek a böjtje, ami megint egekbe röpíti majd az élelmiszerárakat.

    De jó lenne, ha pár db mézessel föl lehetne rázni az embereket a letargiából!
    Igaz, amikor a bögrémre nézek, én is mosolygok.
    Ma nagy kísértés volt, mikor Zoli reggel forró csokit készített, hogy ne abban a bögrében kérjem, de ellenálltam a kísértésnek! :o))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, Andi, legalább a jó kedv ne legyen kötelező!

      Törlés
  6. Nem kellett volna! :-))
    Azt a bögrét a szülinapodra kaptad, rég szabadna használni.
    De persze azért értem... Az ilyesmi tőlem sem idegen. :-))

    Miért blöff a rezsicsökkentés?
    Mert később meglesz még a keserű böjtje?
    Ebben nagyjából bizonyos vagyok - de pillanatnyilag tényleg jóval kevesebbet fizetek mindenért. (Amitől kicsit se szeretem jobban a mi Viktorunkat.)
    Hinni viszont nem hiszek a saját szememnek se: most is ugyanannyit teszek minden hónapban a rezsis dobozba, mint a csökkentés előtt. Így talán nem lesz túl nagy érvágás, ha kiderül, hogy utólag valahogy mégis behajtják rajtunk...

    Micsoda fantasztikus gyomrod van neked, Andi!
    Hozzád képest én egy monstrum vagyok, de belepusztulnék a mai ebédedbe is, meg a forró csokiba is. Egyikkel se tudna mit kezdeni a bélésem. :-))

    VálaszTörlés
  7. Andikám!
    Nem lehetne likvidálni azokat az átkozott betűket a kommentek ellenőrzéséből?
    Talán van más mód is a robotok kiszűrésére, nem csak a betűk...
    Meg hát miért is járnának ide robotok???
    Nincs olyan fantasztikus forgalmad, hogy érdemes legyen...

    Általában harmadik-negyedik nekifutásra mennek el a kommentjeim, mert direkt olyan betűkkel adja a szavakat ez az átok, hogy még véletlenül se lehessen fölismerni őket. Az egyik szó mindig értelmes, azzal nincs is baj, mert le tudom írni magamtól is, de a másik szó nem szó, csak egy betűhalmaz - és naná, hogy mindig az az olvashatatlan.

    Baromi idegesítő - néha percekig tart, míg elküldök egy kommentet.
    Légy szíves, szólj Zolinak, hogy valamit változtasson ezen!

    VálaszTörlés
  8. Most hallom először, hogy nálam van robotellenőrzés. Idáig azt hittem, hogy nincs. Mert akik panaszkodnak, azoknak a saját válaszukat is betűellenőrrel kell beütniük.

    VálaszTörlés
  9. A freeblogra rengeteg robot járt. Nem győztem törölni a kommentjeiket. Aztán betett Zoli nekem valami védelmet, és az működött is az utolsó hónapig. Attól kezdve viszont megőrültem tőlük. Százszámra jöttek naponta. Volt olyan, hogy a megtekintés napi 1000 felett volt. De akkor sem kellett semmi betűt, számot, vagy egyéb baromságot beütni.
    Mióta tapasztalod ezt? Mert nálam semmi nem látszott idáig.
    Igaz, most először engem is megkérdezett, a profil kijelölésről.
    De megkérem majd a fiamat, hogy próbáljon írni nekem kommentet.

    VálaszTörlés
  10. Ágikám, nagyon sajnálom. Zoli megpróbálta gmailről is, meg névtelenül is. Mindenképpen kéri ezt az izét. Fogalma sincs, hogy hogyan lehetne letiltani. Bár ha Bikfic (most már Ági) nem tud mit kezdeni ezzel a problémával, akkor senki sem.

    VálaszTörlés
  11. Mindig így volt, mindig volt robotellenőr, mióta ismerem a blogodat.
    Biztos van itt is választási lehetőség, és talán nem mind ilyen bosszantó.
    A FREEBLOG-on a betűkön kívül választhattad (volna) azt is, hogy végezzen el a delikvens egy egyszerű számtani műveletet (például mennyi négyből kettő - de ez betűvel van kiírva, ha jól emlékszem, ezért alkalmas a robotok kiszűrésére), vagy volt olyan is, hogy a hét adott napját kellett beírni - persze magyarul.

    (Egyszer nálam ez valahogy aktiválódott, valamelyik nagy összeomlás után, és teljesen kiborította az Izraelből rendszeresen kommentelő olvasómat, mert az ő gépén nem voltak ékezetes betűk, így csak kedden, szerdán és szombaton tudott kommentet írni. Én ezt nem is nagyon bántam volna, mert csak úgy dőltek belőle a hozzászólások, húszasával naponta - de aztán egy másik olvasóm leírta neki az ékezetes napokat, hogy másolja ki, és többé nem lesz problémája. Egy harmadik olvasóm meg elmagyarázta, hogy hogyan tudom kikapcsolni a robotellenőrt. :-)))

    Úgyhogy biztos ki lehet kapcsolni itt is - vagy legalábbis átváltani egy kevésbé idegesítő feladatra. Rémlik, mintha meg lehetne választani a betűtípust a BLOGSPOT robotellenőrénél, mert volt már ebből gondom más BLOGSPOT-os blogban is, nem csak nálad. Ha olvashatók lennének a betűk, nem is volna semmi kifogásom. De hát nem olvashatók, legtöbbször. Majd ha valami nagyon rondát kapok, kifényképezem neked, hogy lásd. (Egyébként írhatsz magadnak is próbakommentet, idegenként belépve, akármilyen névvel - és akkor meglátod. Utána meg törlöd a kommentet.)

    VálaszTörlés
  12. Na mi újság, Andi?
    Jött a szerelő? Megjavult már a fűtés?

    VálaszTörlés
  13. Igen, igaz 8 helyett 9-reért ide, de megcsinálta. És nem is kért sokat, mindössze 13.000Ft-ot .Ennél többet kért a régi szerelőnk a szokásos éves ellenőrzésnél, és tisztításnál.Úgyhogy nem is baj, hogy kiment külföldre, legalább így találtunk egy jóval olcsóbban dolgozó gázost. Kiderült, hogy nyáron nem légtelenítette a kiegyenlítő tartályt.
    Írtam előzőleg, hogy Zolit kértem, hogy próbáljon kommentet írni nekem. Ő soha nem írt még nekem. Csodálkozott is rendesen, de nem tud mit kezdeni a problémával.
    Ma mindketten dögrováson voltunk. Szinte az egész napot ágyban töltöttük.
    Aztán megérkezett az egyik blogos ismerős most megjelent első könyve. Rögtön neki is álltam olvasni.
    Tegnap az ebéd mellé megkaptam a már nagyon várt szülinapi ajándékomat is: a fényképező gépet: Samsung CE 0678 a típusa. Egyelőre még nem üzemelte be rendesen, no meg a letöltést sem tudta még elmagyarázni, de fényképezni, videózni azért tudok vele. Jövő hét végén az is meglesz. Kissé komplikált nekem, de remélem, meg fogom tudni tanulni a kezelését. Azt mondja, olcsóbb volt, mint amit te ajánlottál. Nekem túlságosan is sokat tud. Nem vagyok valami nagy műszaki zseni. Mindenesetre szuper képeket készít, még úgy is hogy a legkisebb felbontást állította be nekem. A videója is jó.
    A forró csoki egyszerű kakaó, de nagyon jó minőségű kakaóporból készül. Csak a neve ilyen elegáns.
    Igen, a rezsicsökkentésnél többek között a karbantartás elmaradására gondoltam. No meg ilyen-olyan új adók formájában többszörösen megfizetjük.

    VálaszTörlés
  14. Andikám - én nem azért ajánlottam az S630-ast, mert olcsó, hanem azért, mert jó. :-))
    De biztos jó az is, amit Zoli vett helyette. Végül is eléggé egy kaptafára mennek ezek a kis gépek - a 630-asnak csak az a különlegessége, hogy sokkal jobb videókat produkál, mint az általam ismert többi. De ha tényleg jók lesznek a te videóid is, akkor legalább legközelebb tudom, hogy milyen gépet vegyek meg bátran. :-))

    Elemmel működik, vagy saját töltője van?
    Sajnos nagyon divatba jöttek a keskeny kis gépecskék, amiknek saját, tölthető akkujuk van: olyat sose vennék, mert az akku meg a töltő többe kerül, mint maga a gép, viszont jóval hamarabb tönkremegy. Most is vehetnék egész jó(nak tűnő) kis SAMSUNG-ot, bőven húszezer alatt, de sajnos saját töltője van, attól meg én félek. Sokkal egyszerűbb és biztonságosabb a ceruza akku. (Bár nekem is van saját töltős gépem, több mint egy éve kölcsön adva, hahaha. Elfelejtett hazajönni.)

    Amit írtál itt névnek, azt kimásoltam az egérrel, és megkérdeztem GOOGLE barátunkat, mert meg akartam nézni (IMÁDOM a fényképezőgépeket), de sajnos valamit elírhattál, mert ilyen nevű gép nincs. Valami bluetooth-t mutogatott nekem a kereső ezen a néven - arról meg azt se tudom, hogy micsoda. :-))

    A forró csokit így se kívántam meg (te csak iszogasd boldogan): kifejezetten kakaó-függő vagyok, eszméletlen mennyiséget fogyasztok belőle - ám kizárólag az állami kakaó a jó nekem, a maszek nem. :-)) A főzött kakaót sose szerettem, a zacskóst viszont imádom, mióta csak létezik. Míg nem létezett, addig is a bolti kakaót ittam volna, ha lehetett volna kapni - de hát sajnos nem lehetett, legalábbis mifelénk biztos nem.
    Gyerekkoromban Fonyódra jártunk nyaralni, elég gyakran, és ott volt a strand előtt egy úgynevezett gomba. Többek között azért is vártam mindig a nyaralást, mert Fonyódon mindennap ihattam a gombában jó hideg kakaót. (Ma is csak jéghidegen iszom meg.) Később meg volt a Tanács körúton, a Bajcsy felé egy tejivó (nem tudom, megvan-e még), ott is lehetett kakaót kapni. Most meg a SPAR saját márkás, dobozos kakaójához ragaszkodom, annál finomabb nincs. :-))

    Pompás, hogy végre megjavult a fűtés - pláne, hogy ilyen olcsón.
    Remélem, egyhamar több bosszúság nem jön. Hacsak nem én... :-))
    Ha neked is megfelel, úgy tervezem, hogy csütörtökön talán tenném tiszteletemet nálad - föltéve, hogy holnap sikerül elmennünk az állatorvoshoz, és túl is éljük mindnyájan. Ha sikerül abszolválnunk ezt a holnapi látogatást, utána nekem már karácsony van. :-))) Iszonyatosan félek tőle!

    VálaszTörlés
  15. Csak legyél túl a madárkozmetikán. Szurkolok, hogy simán sikerüljön.
    Aztán csütörtökön szeretettel várlak. Sajnos a druszáddal pont nem fogsz találkozni, mert ő szerdán, és pénteken fog jönni. Kár, mert haza tudott volna fuvarozni, nem kellene cipekedned.
    Bár megpróbálhatom elintézni, hogy péntek helyett inkább csütörtökön jöjjön, ha el tudja cserélni a napját.

    Nekem a ceruza akkuk nem jöttek be. Irtó gyorsan tönkrementek. Ráadásul mindig a legrosszabbkor merültek le. Mire kicseréltem őket, már el is múlt a lefényképezendő pillanat.
    Ezért örülök kifejezetten annak hogy ez töltős. Nekem még ez csak a 3, gépem. Az első kb fél év alatt tönkrement. Abba még nem lehetett plussz memóriát beletenni. Mindössze 12 képet tudott csinálni: úgyhogy az még valamikor az őskorban lehetett. Utána elég hosszú ideig Zoli élettársának a gépét kaptam időnként kölcsön. Majd jött az Olympos (Ágié is az volt, azért kaptam én is ilyet, de nagyobb képernyővel, ami nagy hibának bizonyult, mert "zabálta" az elemet.) Már évek óta szenvedtem vele, mert egyszer leejtettem, és letört az a kis pöcök, ami az elemtartót zárta. Egyszer megcsináltattuk, de újból megrepedt. Évekig úgy használtam.
    Ezek az újfajta akkuk már sokkal tartósabbak, és hosszabb ideig bírják egyetlen töltéssel, és állítólag nagyon tartósak. Az én új telefonom akkuja is 3 hetet kibír, pedig elég sokat használom.
    Az üzleti kakaót én is nagyon szerettem. Mostanában nem sűrűn jutok hozzá. Gyerekkoromban Balatonföldváron mi is tejivóban reggeliztünk.: fél liter kakaó 1 brióssal strandra menet.
    De csokit is ritkán iszom itthon. A bolti tejet mostanában nem nagyon tudom meginni. Most a pogácsagyártáshoz vettünk tejet. A piacon kapható teljes tej is már homogénezett. Amíg ki tudtam járni a piacra,hetente egyszer vettem egy paraszt nénitől. Titokban árulta, csak megrendelésre, mert hűtőtáskából nem lehet árulni. Az magyar tarka tehén jó zsíros teje volt. Nyáron meg a saját kecském tejéből volt a kakaó. Néha Zoli szokott Cserpes teljes tejet hozni. A forralt tejnek sem szeretem az ízét. Nevetni fogsz, de a "forró csokit" is hidegen, forralatlan tejből iszom. Úgyhogy nálam semmi nem az, aminek látszik.:o)))

    VálaszTörlés
  16. Túléltük a kirándulást, nem volt semmi baj - majd ha észhez térek, elmesélem.
    Most csak jelentkezni nyitottam ki a gépet, ugyanis annyira fáj a hátam, hogy nem tudok itt ülni, muszáj egy kicsit dagonyáznom, pedig szívesen mesélnék.
    Azt hittem, sose érünk haza, a dög nehéz szatyorral.

    Ági ne cseréljen semmit a kedvemért - akkor inkább én cserélek, és megyek mondjuk pénteken. De nem azért, hogy hazahozzon, csak mert szívesen találkoznék vele is. Hazahozni kiválóan hazahoz a villamos. Nem szívesen ülök be kocsiba, csak végszükségben. Egyedül a barátnőm mellé vagyok hajlandó, de igazában még hozzá se szeretek. (Ő tízéves kora óta vezet, és fiatalon ügyességi versenyeken indult, ma is tele a lakása serlegekkel. Csak férfiakkal versenyzett, mert a nők között túl jó volt. De legtöbbször megverte a férfiakat is. :-))

    Majd jövök, ha észhez tértem. Nincs kizárva, hogy el fogok aludni.

    VálaszTörlés
  17. Ez vicces... Délután pont egyszerre írtunk kommentet egymás blogjába. :-))
    Ez ám a telepátia!!!

    VálaszTörlés
  18. Na - akkor menjünk sorjában!

    Hogy Ági ne cseréljen napot miattam, azt már írtam, de még nem reagáltál rá.
    Estig azért írd meg, hogy holnap hova megyek: hozzád vagy az ÁRKÁD-ba. :-))
    Mert a vásárlásnak mindegy, hogy csütörtökön vagy pénteken intézem.

    A ceruza aksikkal nekem is volt már pechem, de nem ez a jellemző.
    Eddig még a "névtelenek" is bírták évekig, talán egy kivételével.
    Mostanában már csak VARTÁ-t használok, VARTA intelligens töltővel.
    És persze vigyázni kell arra, hogy milyen teljesítményű aksit veszel meg.
    2500 mAh alatt nem érdemes betenni a fényképezőbe, mert hamar lemerül.

    A saját töltős OLYMPUS-omat ezért is nem szerettem: mert ott aztán nincs mese, ha lemerül, várhatsz legalább másfél órát, mire újra életre kel.
    Cserélni a ceruza aksit sokkal egyszerűbb.
    Ha meg veszel hozzá tartalék akkumulátort, az többe kerül, mint a gép. :-))
    De azért jó az, ha más nincs: azért is van folyton kölcsön adva, évek óta.

    A forró csoki hidegen és forralatlanul már sokkal szimpatikusabb. :-))
    Azt hiszem, én még sosem ittam kecsketejet. Egyszer megkóstolnám.

    A tatárt (amit levélben említettél) miattam ne vedd elő a hűtőből!
    Én egy olyan banya vagyok, aki nem bízik a mélyhűtőben - a nyers tojásban meg pláne nem. Évek óta üresen áll a hűtőm fagyasztója (pedig elég nagy szegényke), mert kiderült, hogy hiába teszek bele bármit, az egy idő után kidobódik, mert elkezdek félni tőle. Ezen nem lehet segíteni. Vénségemre pont olyan megátalkodott lettem, mint szegény anyám volt hasonló korában - pedig rajta mit bosszankodtam és röhögtem annak idején! De sajnos úgy tűnik, azóta már túl is szárnyaltam. :-))

    Ami a levelekről szóló értesítést illeti: ha napokig nem vettél észre egy beérkezett levelet, akkor nyilván nem volt nyitva a postafiókod egyszer sem. Márpedig asztali értesítés csak akkor jön, ha meg van nyitva az oldal. Az OUTLOOK sem tud értesíteni a bejövő leveleimről, ha ki van kapcsolva. Kószálhatsz te közben bármilyen más oldalon, de a postafiókodnak mindig nyitva kell lennie, ha a gépnél ülsz, másképp hiába várod az értesítéseket.

    Remélem, egyelőre mindent megválaszoltam.
    Közben bejött tőled egy levél, majd mindjárt megnézem.

    VálaszTörlés
  19. Nem csak a levelekről, de a kommentekről sem jön már napok óta értesítés. A levélből kiderül, hogy Ági nagyon örül, hogy lecseréltük a pénteket csütörtökre.

    VálaszTörlés
  20. Úgy érted, nincs ott az értesítés a beérkezett üzeneteid között? Akkor az a GOOGLE sara. De ha ott megvan, csak asztali értesítést nem kapsz, akkor nincs megnyitva a leveleződ. Néha előfordul, sajnos, hogy elmaradnak az értesítések.

    Vettem az adást: marad az eredeti terv, holnap jövök.
    Elvileg délután kettő körül - de erre ne vegyél mérget!
    Igyekezni fogok, de mondjunk inkább kettő és három közöttet.

    Feltéve, hogy lesz áram és járni fog a villamos...
    Nálatok is volt ma reggel áramszünet?

    VálaszTörlés
  21. Nem, itt nem volt áramszünet.
    A beérkezett üzenetek között természetesen ott van, de a fene se szokta megnézni. Én legalábbis nem. Éveken keresztül megszoktam, hogy felugró ablakban jelzi, ha érkezett e-mail, vagy komment, vagy a facebookon a reagálásomra válasz. Oda nem szoktam, csak nagyon ritkán bejegyzést írni, de kommentálni elég sűrűn, naponta többször, több bejegyzésre is.

    VálaszTörlés
  22. Andikám!

    Értsd meg, hogy ha a leveleid között ott vannak az értesítések, akkor csakis azért nem tud megjelenni róluk az asztali értesítés, mert nincs megnyitva a leveleződ. Ha eddig jöttek, akkor eddig mindig meg volt nyitva.
    Az az első, amikor az ember bekapcsolja a gépet: azonnal meg kell nyitni a "Beérkezett üzenetek" mappát, és úgy is hagyni. Annak mindig nyitva kell lennie, amikor a gépnél ülsz - másképp hogyan kaphatnál értesítést a bejövő leveleidről???
    Közben lehetsz te akárki blogjában vagy híroldalakon, megnyithatsz huszonöt másik oldalt - de a levelezőt bezárni nem szabad, mert akkor hiába várod az asztali értesítőket. Ha nem látod a tálcán a "Beérkezett üzenetek" feliratot, akkor ni is álmodj asztali értesítésekről, hisz nem működhet egy olyan szolgáltatás, ami ki van kapcsolva.

    Figyeld csak meg: ha nyitva hagyod a levelezőt, egész biztosan elkezdenek potyogni az értesítések újra. Mindazonáltal sose bízz meg száz százalékig az effajta szolgáltatásokban: naponta egyszer-kétszer ellenőrizni kell a blogodat is meg a postádat is, hogy biztosan ne maradj le semmiről.

    VálaszTörlés
  23. Ágikám! Idáig miért nem kellett soha megnyitni?
    Egyébként most is nyitva van, rengeteg e-mailem jött a 4-5 nap alatt, mégsem "potyog".:)))
    No meg a kommenteknél is bejelöltem az "értesítést kérek", de nem teszi meg. Idáig az sem kellett, mégis értesített. A fecebook szintén, bár az is nyitva van.. :(((

    VálaszTörlés
  24. Akkor csak az lehet, hogy valami elállítódott.
    Vagy egyszerűen tönkrement (szünetel) ez a szolgáltatás.
    Az viszont lehetetlen, hogy a postafiók megnyitása nélkül jöjjenek az asztali értesítések. Hacsak úgy nem, hogy a GMAIL is a GOOGLE fiókája, és minden oldalt megnyitottnak tekint, ha az egyikben már benne vagy. Ez nagyon is elképzelhető, mert ha például bejelentkezem a blogomba, az által benne vagyok nem csak a BLOG.HU-ban, hanem az INDAFOTÓ-ban, INDAVIDEÓ-ban, VIPMAIL-ben, INDAMAIL-ben is. Valószínű, hogy a GOOGLE is így működik, hiszen ő amúgy is szeret mindenhol jelen lenni. :-))

    Az értesítésekkel egyébként az INDA is hadilábon áll.
    Régebben hűségesen jelezték a képeimhez, videóimhoz érkező kommenteket, de most már régen nem teszik. Kellemetlen, mert ki a fene nézegeti ezeket a portálokat folyton - pláne úgy, hogy nem is tudom, hol kéne az új kommentet keresni. Több mint száz filmet és sok száz képet nem nézhetek át rendszeresen, hogy lássam, éppen melyikhez született kommentecske. Lehet, hogy a GOOGLE is trehánykodik.

    VálaszTörlés
  25. Én is arra gondolok, hogy valami elállítódhatott. Nem lesz könnyű dolga Zolinak, hogy megtalálja, hogy mi történhetett.
    A facebook nálam azért van mindig nyitva, mert időnként olvasgatom, és nem szeretném mindig előkeresgélni, hogy éppen hol tartottam. Folyamatosan viszont kicsit sok volna, mert elég sok helyről kapom rendszeresen az újságokat, no, meg az ismerőseim is meglehetősen "szorgalmasak".

    VálaszTörlés