2013. december 30., hétfő

Még egyszer a Karácsonyról

Múltkor csak a karácsonyfa díszítés elejéről tettem föl képeket. A kész fát viszont elfelejtettem lefényképezni.

Hát, másnap aztán pótoltam: és most meg nem találom sehol sem.  Nagyon vicces,  illetve egyáltalán nem az. Amiket nem akartam föltenni a picassára, az bezzeg mind fenn van. De pont a kész fáról egy sem.
Valahol pedig meg kell lenniük, de hogy hol?
Hiszen ma reggel még mind megvolt! Másfél órán át "szórakoztam" a válogatással, elnevezésekkel, pakolgatással.....
Direkt szívat engem ez a gép.  Tisztára hülyének néz!
Édes drága Acerkém, légy oly szíves, és add vissza őket!
Talán azért szórakozik velem, mert tegnapra ígértem, és ma lett belőle? Mindig tudtam, hogy van lelke, de azt, hogy sértődékeny is, azt most tapasztalom meg először. :-(((





4 megjegyzés:

  1. A PICASA egy istencsapás, mondtam már neked. :-))
    Az én gépemre körülbelül öt percig volt telepítve: amint észleltem, hogy mit csinál (nevezetesen, hogy önhatalmúlag benyeli az összes képemet, nem nekem hagyja a döntést, hogy mit akarok föltenni rá és mit nem), azonnal likvidáltam.
    Nehezen tűröm, ha a nyúl viszi a puskát... :-)))

    Azt sem értem, hogy a te gépeden miért van több képes mappa.
    Így tényleg nem lehet eligazodni köztük.
    Nálam egyetlen mappa viseli a KÉPEK címet, azon belül vannak az évszámos almappák, aztán minden év mappájában a tizenkét hónap, és a hónapokon belül a napok dátumai. Így pillanatokon belül vissza lehet keresni bármit, dátum szerint.

    Hogy ne találjak meg valamit a saját gépemen, azt el se tudom képzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A saját gépemről nálam is egyetlen helyen van, a képek című mappában, és időrendben. De mióta a freeblog haldoklik, (nem tudom ugyan, hogy mi az összefüggés, meg hogy egyáltalán van-e , ott sem találok meg mindent. Szerencsére Zoli időről-időre lementi a képeket DVD-re. Így nem vesztek el véglegesen. A "képek a blogra" pedig azoknak a kicsinyített változatai találhatóak, amiket ténylegesen betettem a freeblogos naplóba. Azokból eltűnt jó néhány évfolyam, míg észre nem vettük, hogy leszedték a képeket, és nem reklamáltunk. Attól kezdve maradtak a képek. De most, hogy végképp kimúlt, azon is mindenféle idegen kép jön be..
      No, meg a német barátnőm gépéről letöltött képek, filmek, videók sem kerültek be természetesen az én mappámba. Meg TÁgi képei, videói szintén külön mappába kerülnek. Meg azok a képek, videók, amik Zoli és Ági nyaralásairól vannak, azokat úgyszintén külön tárolom. Egyszóval ezen okokból van nálam sok képes mappa.

      Törlés
  2. Andikám - a FREEBLOG a gépedbe nem tud belenyúlni, akár haldoklik, akár nem. Nálam is van KÉPEK A BLOGHOZ mappa, szintén sok-sok almappával - de annak a világon semmi baja nincs attól, hogy a FREEBLOG elhalálozott. Saját mappádból képet csak te tudsz törölni, senki más. Mint ahogy hozzátenni is csak te tudsz... idegen képek nem jöhetnek be a dokumentumaid közé, az ki van zárva.

    Hacsak nem a PICASÁ-n kezeled az összes mappádat...
    Ahhoz egyrészt nem tudok hozzászólni, másrészt ott bármi megtörténhet. :-))

    VálaszTörlés
  3. Akkor talán a rossz szellemek űznek velem csúf tréfát. Mikor még azt sem tudtam, mi fán terem a Picasa, akkor is megvoltak már ezek a mappák. 3-4 éve pedig még jól működött a freeblog. Akkor tüntették el a blogomról a képeket. És akkor tűntek el a "képek a blogra"-ról is ugyanazok. Pótolni viszont már nem volt kedvem őket, mert már úgysem voltak aktuálisok. no, meg rettenetesen nagy munka lett volna újra kicsinyíteni több száz képet, megkeresni a helyüket, és visszarakni. Mert bizony sosem fukarkodtam velük. Időről időre újabb és újabb tárhelyet kellett kérni, mert míg nem volt albumom, csak a blogban tudtam mutatni őket. 2004-ben kezdtem digitális géppel fényképezgetni.
    De most megyek, alszom 1-2 órácskát, aztán még írok a karácsonyról is, mert az már az Ó-évhez fog tartozni holnap. Tehát ma az utolsó nap, hogy írhassak róla. :(

    VálaszTörlés