2013. december 19., csütörtök

költözködés az ünnepekre

December 22-én 1 órára jön hozzám a mentőszolgálat. Átvisznek a Ciklámen utcából a Pál utca 3. emeletére mindössze 4300Ft-ért.  Vissza pedig 28-án este 6-kor fognak hozni.  Zoliék ugyanis 30.-án lemennek Keszthelyre egy barátjukhoz. Náluk töltik a szilvesztert, és csak január 3.-án jönnek haza. Szilveszterre majd áthívon Klárit innen a szomszédból. Szerencsére a 4-ből a 2 legidegbetegebb  kutyájuk már elpusztult.  Így 2 külön szobába zárva ott tudja őket hagyni.
Klári nagy állatbolond: A macskáinak, patkányainak száma mindig változik, de ők jól elvannak a 3. szobában. :o))) Az ő lánya is elmegy szilveszterezni,  és ő is egyedül lenne otthon.
Majd hagyok itthon 1 doboz pogácsát, és mézest. No, meg amúgy is rengeteg nasi van itthon. 
Ágikám, miután lefektetted a madárkáidat, téged is nagyon szívesen látnánk. 3 állatbolond jó társaság lenne szerintem. De ha áthoznád a "gyerekeket" a kisszobában jó helyük lenne. Röpködhetnének is szabadon. Doninak az a szoba amúgy is tiltott terület. Jó próba lenne, hogy ha szemműtétre mész majd, el tudnának-e lenni nálam?

                                                         A karácsonyi mézeseimből néhány:


                                             Ugye, aránylag jól sikerültek első nekifutásra?


8 megjegyzés:

  1. A sötétbarna színűek nem égtek meg, csak 90%-os extra jó minőségű kakaóval, és darált dióval lettek dúsítva. Az én ötletem volt, mert az első adagnál valami nagyon hiányzott belőle, az én ízvilágom szerint.

    VálaszTörlés
  2. Tündériek a mézeseid, Andi !
    Alig várom, hogy láthassam azokat, amiket nekem hozott a Jézuska! :-))

    A meghívást nagyon köszönöm, igazi angyal vagy, és boldogan mennék... de ez nem ilyen egyszerű. A gyerkőcöket befogni és szállítani egy horror, aminek már a puszta gondolata is elrontaná nemhogy a szilvesztert, de a karácsonyt is, annyira félnék tőle. Márpedig nem szeretném tönkretenni az ünnepet sem a madárkák, sem a magam számára. Ha egyedül lennék, örömmel mennék, sőt repülnék hozzád - bár a szilveszter nálam évtizedek óta nem számít ünnepnek, sőt fiatalon sem igen számított annak, mert sose voltam egy bulizós fajta.

    Magukra hagyni semmiképp sem lehet a picikéket (még egy közönséges hétköznap éjszakán sem, mert az ördög nem alszik), pláne szilveszterkor! Sajnos, már sokat romlott a mi csöndes és békés környékünk, újabban szilveszterkor elég nagy a csinnadratta, a madárkák pedig félnek tőle. Mi ezen az éjszakán csak a túlélésre játszunk... A kalitkát letakarom ötvenezer pokróccal, hogy minél jobban hangszigetelve legyen, én meg ülök a gépnél, és őrzöm a picinyeim álmát.

    Egyébként hozzád elvinni őket majdnem akkora élmény lenne, mint a te költözésed Zolihoz. A szállító ketreckéjükben tartósan nem maradhatnak, vagyis vinni kéne a nagy kalitkát is, ami egy monstrum, nem olyan egyszerű mozgatni. Van ugyan kisebb, egyszemélyes kalitkánk is (abban laktak új korukban a madárkák, amíg még nem lehetett összeengedni őket a régebben meglévővel), de azt hiába szerették mind a ketten pici korukban, most frászt kapnának tőle, mert nem a megszokott helyük.

    Ugyanezért frászt kapnának a vendégségtől is, még ha vinném is a szokásos lakosztályukat: a környezet ismeretlen volna, amitől ők nagyon megijednének. Aranyos vagy a röpködős ötlettel, de az sajnos nem úgy megy, ahogy te gondolod: egy madárnak ahhoz napok vagy hetek kellenek, hogy idegen helyen elő merjen jönni a kalitka biztonságából. Hacsak nem ijedtében repül ki, mert menekülni akar - de attól az Ég óvjon meg mindenkit! Össze-vissza vernék magukat az ismeretlen terepen, a ketrecükbe meg soha nem találnának vissza. A hullámos elég rosszul tájékozódik, a repülési útvonalát tanulnia kell, nem megy egyik percről a másikra.

    Úgyhogy a meghívást nagyon szépen köszönjük, de nem élünk vele.
    Pedig mennék szívesen... Magam se hiszem, de így van. Engem általában csak dinamittal lehet kirobbantani itthonról, de hozzád tényleg szívesen megyek.

    Tényleg szuper, hogy ilyen olcsón átszállítanak a mentők Zolihoz!
    Az meg még jobb, hogy nem leszel ott olyan NAGYON sokáig...
    Bár ennek meg az a hátránya, hogy így talán nem viszed a laptopot...
    Feltétlenül értesíts, hogy át kell-e küldenem előre a karácsonyi lapokat!

    VálaszTörlés
  3. Ágikám! Privátban válaszolok !

    VálaszTörlés
  4. Én sem akarok bulizni. Nem az én világom! Csak, ha lenne valami régi szilveszteri adás a TV-ben?
    De leginkább beszélgetni szeretek, ha ez még nem tűnt volna föl. :o)))
    No, meg sütni-főzni.
    Meg römizni, meg társasozni, meg... meg... meg...

    VálaszTörlés
  5. Igen, Andi, megkaptam, meg is válaszoltam.
    Szomorú vagyok, mert nem tudom teljesíteni a kérésedet. Lehetetlen. :-((

    VálaszTörlés
  6. Jó, megértem. Már válaszoltam is.

    VálaszTörlés
  7. Nézni is öröm a mézeseidet!
    stali

    VálaszTörlés
  8. Köszi Stali! És még finom is!

    VálaszTörlés