2013. december 6., péntek

Mikulásra




Na nézd csak, Gazdianyu, mit találtam ki neked Mikulásra !
Megpróbáltam kreálni egy képeslapot.
Csivike és Csuvika kicsit segítettek, mert ők ehhez már jobban értenek.
De azért mégiscsak én találtam ki az egészet !
Ma nagyon jó kiskutya leszek, és remélem, engem is megtalál a Mikulás.
Neked meg a képeslapomat hozza ajándékba, én küldöm, sok-sok szeretettel :

Donika

Hát, ezt nem sikerült tökéletesen idemásolnom, de azért el fogod tudni olvasni: Puszi: Doni

11 megjegyzés:

  1. Valami nem stimmel, Andikám...
    Itt nem látszik semmi, csak egy nagy fehér mező. (Álló téglalap.)
    Biztos kép akarna lenni, de az sajnos sehol sincs. :-((

    VálaszTörlés
  2. Nem baj, a boldogság átlátszik a fehér mezőn is!

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem EXPLORER-ben is: ott a szöveg látszik (duplán - az egyiket ki kéne vágni), de FIREFOX-ban semmi nem látható. :-((
    A kép az IE-ben se jön elő, csak a kis fehér négyzet látszik a helyén.
    Hiába kattintok a "Kép megjelenítése" opcióra, semmi se történik.

    VálaszTörlés
  4. Klári, Ági! Nálam látszik minden. Igaz, a szöveg duplán van, mert a képet semmi áron nem akarta a szöveg alá tenni.

    VálaszTörlés
  5. Ja, és nálam firefox van. A többi böngészőnél van ami működik, de sok minden nem jön be.

    VálaszTörlés
  6. Nézd meg a leveleidet, Andi: küldtem egy kis segítséget.

    VálaszTörlés
  7. Én is FIREFOX-ban nézem, Andi, de SEMMI nem látható.
    EXPLORER-ben a szöveg igen, a kép nem.
    De most már lesz talán jobb megoldás... Nézd meg a leveleidet!

    VálaszTörlés
  8. Oké, láttam. Csak egy kis gondunk van a fűtéssel. Próbálkozunk beindítani. Egyelőre eredménytelenül. Valószínűleg szerelőt kell hívni. Már 18,5 fokra hűltünk ki.

    VálaszTörlés
  9. Jézusmária ! Ennek fele se tréfa!
    De hogyhogy beindítani??? Idáig nem fűtöttél? Az lehetetlen!
    Vagy éjszakára kikapcsoltad, és nem lehet visszakapcsolni?
    Jaj, szegény Andi - csak az ilyen gondoktól mentsen meg az Ég!

    Épp tegnap gondoltam rá (fogalmam sincs, miről jutott eszembe), hogy mennyi mindennek örülhetek... Például, hogy működik a hűtőm, vagy hogy éppen egyik szomszédnál sincs lakás-felújítás. (Mindkettőben volt részem, közvetlenül karácsony előtt, az utóbbi években.) Még gondoltam is rá, hogy jaj, csak el ne kiabáljam. És erre tessék! Lehet, hogy HELYETTED kiabáltam el???

    VálaszTörlés
  10. Ágikám, a nagy éjszakai szél oltotta el még a gyújtólángot is, a kéményen keresztül. Télen-nyáron be van kapcsolva, mert ez a cirkó szolgáltatja a meleg vizet is. Csak akkor átállítjuk nyárira, mert úgy kisebb a gyújtóláng. No, meg ha a termosztát elromlana, nincs szükségünk nyáron még fűtésre is.

    VálaszTörlés
  11. Sikerült nagy nehezen beindítani a fűtést. Most fűt, mint a meszes. Szerencsére nem kellett szerelőt hívni.

    VálaszTörlés