2013. november 30., szombat

Boldog születésnapot Andrea









8 megjegyzés:

  1. Neked érdemes ajándékot készítgetni, Andi. :-))
    Örülök, hogy szereted a Donikás bögrét.
    Én is nagyon örültem neki, mikor kitaláltam, hogy ez lesz az ajándék. :-))
    (Az ötlet nem egészen saját : két vagy három éve kaptam Gabó barátnőmtől Csipi-Csupis bögrét karácsonyra. Azóta is abból iszom a kávét.)

    Ami a GOOGLE-t illeti : én a MIARROBÁ-tól kaptam idén az első szülinapi üdvözletet (meg a másodikat is, mert két blogommal szerepelek náluk), ékes spanyol nyelven, tündéri kis rajzocskákkal - és én is borzasztóan örültem neki, hogy ilyen figyelmesek.
    (Az online user számlálóimat kreáltam náluk: azokat, ahol a madárkák tartják virágkoszorúban a jelen lévő látogatók számát.)
    Egy ilyen kívülállótól kapott köszöntés sokszor nagyobb örömet okoz, mint amire számítasz, mert ez tényleg igazi meglepetés.
    Kapott nálam egy piros pontot a GOOGLE.

    A mézes illatát idáig éreztem tegnap. :-)))
    A szegény kecskét viszont őszintén sajnálom. :-((

    VálaszTörlés
  2. Ágikám! Sajnos ez a gidák sorsa. De amíg élt, boldog élete volt. Szabadon fickándozott, finom lucernát, zsenge szőlőlevelet evett, nasinak meg kifli, kalács, puffasztott kukorica golyócskák, zab-rozs-búza, napraforgó, dió a markomból:))) De meg is hálálta a kényeztetést, mert nagyon finom a husija.

    VálaszTörlés
  3. Megkaptad tegnap a millió levelemet?
    Írtam (sok egyéb mellett), hogy Szilvi hagyott neked jó kívánságokat a vendégkönyvben...

    VálaszTörlés
  4. Jaj, bizony nem volt rá időm.
    Egész délután Zolival mélyedtünk bele egy "filozofikus értekezésbe" Laci váratlan halála kapcsán.
    Már a jövő hét közepén temetik Pesttől 320km-re a szülőfalujában. Annyit én nem tudok kocsikázni.
    De máris nézem!

    VálaszTörlés
  5. Istenem - hát hova valósi az a szegény Laci???
    Van egyáltalán 320 km-es távolság Pesttől ebben a pici országban?
    Megnéztem... van. De éppen hogy csak...
    Kiválasztottam Tiszabecst (az tűnt az egyik legtávolabbi pontnak), és megnéztem a távolságát: légvonalban 332 km. Vagyis tényleg van 320 km-es távolság tőlünk a határon belül - de nem sokat tévedtem, amikor csodálkoztam ezen. :-))

    Szegény Zoli... Nem lehetett egyszerű a temetést Pestről intézni, valami ilyen kis eldugott hellyel. Képzeld, ha még nem lenne internet... vagy ha olyan volna a telefonos helyzet, mint a mi fénykorunkban! Akkor nem is lehetett volna ezt így nyélbe ütni - még akkor sem, ha vidéken az emberek segítőkészebbek.

    Ha senkije sincs ennek a szegény Lacinak, akkor nem lett volna mindegy, hogy hova temetik? Vagy erre is van valami előírás, hogy nem lehet akárhova? Mert hogy itt a közelben egyszerűbb lett volna megszervezni...

    VálaszTörlés
  6. Mondta a falucska nevét.Úgy rémlik, D betűvel kezdődik, de nem tudtam megjegyezni. Ott vannak a szülei, így az ő urnája is oda kerül természetesen. Állítólag vannak ott még idős rokonai is, meg talán unokatestvére. Elég zárkózott fiú volt, nem sokat beszélt magáról. De kiváló ügyvéd volt. Volt ugyan barátnője, de nem volt túl szoros a kapcsolatuk.
    Ott sokkal jobb helyen lesz.
    Biztos, hogy egyszerűbb lett volna a kollégáknak. De gondolj bele... Falun nem dobják ki, ha lejár a sírhely, mint városon.
    Az apró, pár száz lelkes faluból talán ő volt az egyetlen, aki egyetemet végzett. Büszkék rá. Biztos, hogy nem marad gondozatlan a sírja.

    VálaszTörlés
  7. Andrea, "ilyen az élet", mondják a műveltebbek. Azért fantasztikus, hogy egy bejegyzésben születésnapról és temetésről egyszerre lehet olvasni, és együtt érezni, szeretettel.

    VálaszTörlés
  8. Mi ez a lazsa, kérem???
    Hol tecccccik lenni?
    Kinek írtam én az új mesécskét tegnap?
    Pedig nagyon igyekeztem vele, hogy este korán meglegyen...

    VálaszTörlés