2013. november 27., szerda

Szülinap

A legnagyobb ajándékot kaptam a sorstól, (no, meg a dokitól) amit csak el lehet képzelni: sikerült a stentbeültetés, és nem is akárhogyan.
A szűkületek annyira veszélyes helyeken voltak, hogy még egy konzultációt tartottak. Arra jutottak, hogy 2 sebésznek kell lennie a műtőben velem. Meg is érkezett, de ekkorra a műtőkben teljes diliház alakult ki. Egyre érkeztek  a sürgős ellátásra szoruló betegek, halasztódtak az előre kiírtak.  Engem viszont már 2 héttel ezelőtt sem akartak hazaengedni. Azonnal műteni akartak, de a nyitott szívműtétet nem mertem, nem akartam vállalni.
Az én orvosom is reggel 1/2 8-tól műtött megállás nélkül, és este negyed 9 után vittek a műtőbe.
Nem mondom, hogy túlzottan nyugodt voltam. Ráadásul az utolsó pillanatban a másik orvost a másik műtőbe hívták.
 Az én dokim viszont meglepően frissnek látszott. Egyáltalán nem úgy nézett ki, mint akinek több, mint 12 órai operáció van a háta mögött.
No, fogjunk neki! Ezen kettőnknek kell túlesnünk!
Nem volt szabad elaludnom, bár majdnem leragadt a szemem az álmosságtól.
Semmi fájdalmat, sem nehéz légzést nem éreztem, csak kínzó éhséget.
Mikor elindultunk a műtőbe, még úgy volt, hogy egyenesen az intenzívre visznek megfigyelésre. Szerencsére erre végül nem lett szükség.
Mikor végre visszakerültem a szobába, úgy zabáltam, mint aki legalább 1 hete nem evett.
Nem szívesen tesznek be katétert, mert nagy a fertőzés veszélye, de már jó előre megbeszéltem a nővérekkel, hogy kímélni szeretném a felkarom begyulladt inait, ágytálat viszont nem tudok használni. Nagyon hálás voltam, hogy megtették a kedvemért. Csak éjszakára tett föl Zoli az ágyra, reggel meg leemelt a kerekesszékembe, hogy tudjam kímélni a karomat. Igaz, nap közben kénytelen voltam időnként fölállni a székből, és kicsit járkálni, de ez nem volt annyira megerőltető a karomnak. De jó lenne itthon is 2-3 napra egy ilyen katéter. Bár lehet, hogy bevonulok 5 napra az Uzsokiba infúzióra (egyébként is aktuális lenne már) ha meg tudom velük beszélni ezt a karkímélő dolgot :o)))
De most egyelőre azt kéne megtudnom, hogy vajon Loránál föl bírnék-e kelni az ágyból, mert meghívott egy kis kikapcsolódásra. Ha sikerülne, akkor igénybe is venném ezt a felajánlást. Persze előbb ki kell próbálni, de erre megint Zolit kell igénybe vennem. Szegénynek pedig így is alaposan felgyülemlettek a teendői.



10 megjegyzés:

  1. Hátha végre beenged.
    Már az előzőnél akartam örülni Veled, de nem volt hajlandó kommentet fogadni tőlem.
    Kívánom, hogy további sok éved jó egészségben találjon!
    stali

    VálaszTörlés
  2. Andikám - a saját blogomban leírtam (válaszul a kommentedre), hogy mivel telt eddig a napom. Mire végeztem vele, jött is az értesítés, hogy állítólag kijavították a hibát. Remélem, hogy tényleg úgy van. :-))

    Később majd jelentkezem, de most már szeretnék végre lassacskán REGGELIZNI, aztán meg új mesét írni, amire reggel óta készülök, de eddig még nem jutottam hozzá.

    Donika képeit megkaptad az éjjel?

    VálaszTörlés
  3. Igen, Ági, mindkét adag megjött. Köszi!

    Zoli ma a fél délelőttjét kórházban töltötte. Egy rossz lépéstől (szerencsére csak) ínhúzódást kapott. Egyelőre vezetésképtelenné vált.
    A legrosszabbkor, mert intéznie kéne a temetést, éttermet foglalni a torra, átkutatni a lakását a barátok, évfolyamtársak, esetleges rokonok címéért. A temetés költségeit az ügyvédi iroda magára vállalta. (Csak hát most ott is feje tetején áll minden)
    Az a legkisebb gond, hogy mikor lesz fényképezőgépem. Ezúttal a szülinapi buli rendezésére már nem fogja futni az erejéből.

    Nyomógombos telefonban nem talált a múltkor fényképezőst, pedig olyat szeretett volna. A régi, ami tönkrement, az is olyan volt. Praktikusabb, mert állandóan fényképezőgépet nem hord magánál az ember. Márpedig mindig történhet valami baleset ezeken a kátyús utakon,amit le kell fényképezni, különben nem fizeti a kárt az önkormányzat. (Igaz, egyelőre engem ez a veszély nem fenyeget.) Csak nem maradhattam egyetlen napra sem mobil nélkül. Az érintőképernyőset meg nehezen tudom kezelni az ujjaim érzéketlensége miatt.
    Apropó, elküldenéd annak a gépnek az adatait, amiről tegnap beszéltünk?

    VálaszTörlés
  4. Igen, mindjárt megkeresem.
    Meg is van. Ezen a linken láthatod Őkelmét:

    http://pixinfo.com/fgep/Samsung_S630/

    Olcsó gépek kategóriájában én ennél jobbat (legalábbis videó szempontjából) még nem láttam. A képei nem ANNYIRA szuperek, de bőven elfogadhatók.

    Csak az a baj, hogy már nem nagyon lehet kapni. :-((
    Az ára pedig közel 40 ezer - én meg még 18-ért vettem...
    Három üzletet találtam az ÁRUKERESŐ-ben, akik kínálják - kérdés csupán, hogy mennyire friss az a honlap. Arra mindenképpen kérdezzen rá Zoli a telefonban, hogy új vagy használt gépeket kínálnak. (Bár ennyi pénzért használt biztos nem lehet.) Az egyik üzlet a Rottenbiller utcában van, ha igaz, egészen az elején, a Keleti felől: az talán elérhető viszonylag könnyen.

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Ágikám. Nagyon sokat segítettél!

    VálaszTörlés
  6. Akkor még egy kicsit segítek. :-))
    Ezen a linken (is) meg lehet találni azt a három üzletet, amely egyáltalán kínál még ilyen gépet. Sajnos az áruk egyforma - nekem kicsit magas.

    http://www.olcsobbat.hu/termek/samsung_s630-4f8cbde5c1a99f796e0070d7/?gclid=COyS2ufwibsCFc1V3godvAMA8A

    VálaszTörlés
  7. Oké! Köszi!
    Remélem, még pár napig kapható lesz, csak míg Zoli lába annyira meggyógyul, hogy tudja használni a BKV-t

    VálaszTörlés
  8. Mert most még otthon borogatja! Még jó, hogy az egyik irodához nem kell kimozdulnia a lakásból. Mert néhány napig el tud lavírozni számítógéppel, meg mobillal is.

    VálaszTörlés
  9. Jaj, szegény Zoli!
    De örüljön, hogy megúszta ennyivel!
    Alighanem kicsit túlvállalta magát mostanában (illetve a sors is olyan helyzetekbe hozta, hogy kénytelen volt túl sokat vállalni), és az őrangyala küldte a figyelmeztetést, hogy ideje egy kicsit kisebb sebességre kapcsolni.

    VálaszTörlés