2013. november 16., szombat

Tegnap és ma

ágit megkértem, hogy jó korán jöjjön, mert el kell vinnie a laborba a kémcsövet. Szinte az egész délelőtt ráment a patikára, és az immár harmadik fajta párna beszerzési akciójára.  2- kor pedig le lett vágva a hajam tüsire. Kaptam mézes szívecskéket, jól elbeszélgettünk Lorával.
A párnákat ma délelőtt hozta el Ági.  Föltettük az Air Leggy-t is.  Háromszor lett cserélve, de ez a példány, úgy néz ki, hogy végre már hosszasan működőképes lesz. Mikor legutóbb cseréltettem, azt gondoltam magamban, hogy ez a legutolsó kísérlet. Legközelebb már a pénzemet kérem vissza. Sajnáltam volna, mert tényleg segít. Az utolsó cserénél 2 hét esett ki,és bizony kezdett erőteljesen visszadagadni a lábam.
Sajnos ez a párna sem tökéletes, de lényegesen később fájdul meg a popsim, mint a másik kettő esetében. Már csak 1 lehetséges fajtát nem próbáltam ki. Lassan  be kell majd látnom, hogy tökéletes megoldás nem létezik.
Már második éjszaka nem tudok normálisan aludni.Csak nagyon nehezen tudok elszenderülni, ráadásul leizzadva ébredek  begörcsölt lábakkal 1-2 óra múlva valami rémálomból, amire persze nem tudok visszaemlékezni. Néhány perig fel-alá járkálok, hogy kiálljon a görcs. Aztán  újra küzdök, hogy el tudjak megint aludni. Lehet, hogy időjárás változást érzek? Vagy a hétfői műtét visel meg már jó-előre? Nem állítanám, hogy nyugodtan várom! :-(((
A jobb karom úgy néz ki, mintha csuda erős muszklim lenne. Közben pedig még mindig alig tudom használni. Felemelni, kinyújtani egyáltalán nem tudom. Remélhetőleg a gyengébb bal, ami most használhatóbb, erősebb, nem fog begyulladni.

13 megjegyzés:

  1. Hétfőn lesz az értágítás, Andi?
    Lehet, hogy már keverem...
    És ha igen: hol csinálják? Azt is Debrecenben? Vagy azt itthon?
    Minden erőnkkel drukkolni fogunk neked - a madárkák is, nem csak én.
    Most is nagyon aggódtunk, hogy hova tűntél...

    Biztos, hogy az időjárás szórakozik megint velünk, ne félj!
    Nekem is előjött mindenféle nyavalyám - olyan is, ami eddig sose volt.
    Próbálok nem foglalkozni vele, de azért kicsit sem örülök.
    Bízzunk benne, hogy csak a frontok játszadoznak velünk!

    VálaszTörlés
  2. A városmajorban, a Semmelweis érklinikán, ahogy az előzőek is.
    Csak a csípőműtét lesz Debrecenben, az első, -előreláthatólag- három hetes rehabilitációval, hogy kéznél legyek, ha valami komplikáció következne be. A következő 6-8 hetes rehabilitáció pedig valószínűleg Vácott, mert állítólag ott van a legjobb rehabilitáció, az Irgalmasok után. Oda viszont esélyem sincs bekerülni. Vácra is protekcióra lesz szükségem.
    Ja, és még szükségem lesz három önkéntes véradóra is. Az egyik a fiam lesz, de még kettő hiányzik. A véradóknak az én nevemre kell felajánlaniuk a vérüket. Az, hogy milyen vércsoport, nem számít.
    Szomorú, de Bécsbe toboroznak véradókat, mert ott fizetnek érte. Buszokkal szállítják ki az embereket. Így aztán Magyarországon állandó vérhiány van. Így azoknak, akiknek valószínűleg vérre lesz szükségük a műtét után, azoknak "vinni kell a vért".
    A drukkot nagyon megköszönöm. Minden efféle segítségre szükségem lesz.

    VálaszTörlés
  3. Hallottam, hogy a műtétre készülődő a saját vérét kapja vissza, azt, amit előtte két-három alkalommal vettek le, és megfelelően tárolták. Nálad ez nem működik? Biztonságosabb lenne, mint az idegenek vére.

    VálaszTörlés
  4. Nem is hallottam erről, de akkor hétfőn rákérdezek! Tényleg jobb lenne, mert nem kéne véradókat hajkurászni.
    De gondolom, ha lehetne, akkor az orvos mondta volna!

    VálaszTörlés
  5. De jó lenne, ha nálam is működne ez a megoldás!
    Hétfőn az lesz az első, hogy rákérdezek!

    VálaszTörlés
  6. Szorítok, hogy minden jól sikerüljön. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi, Klári!
    Szerintem csütörtökön, de legkésőbb pénteken remélhetőleg már itthon leszek. Akkor majd beszámolok, mit válaszoltak erre a kérdésre.

    VálaszTörlés
  8. Óóóó, Andi... máris hiányzol!
    Egész héten nem fogunk tudni rólad semmit?
    Esetleg meg lehetne kérni Zolit, hogy időnként írjon egy-két mondatot ide, a blogba? Akár csak kommentként, nem is kéne új bejegyzés.
    Hogy mégis tudjuk, hol tartasz és mi van veled...

    Ami a vért illeti: aki képes Bécsig utazni egy véradás végett, azzal nem veszít semmit a magyar egészségügy, mert itthon akkor sem adna, ha nem hívnák Bécsbe. Ugyanis aki pénzért ad vért, ráadásul külföldön, az nem segíteni akar, hanem megragad egy alkalmat a potya pénzre meg a csavargásra. Nyilván nem a véradás a lényeg, hanem az, hogy ily módon ingyen kijut Bécsbe. Alighanem arra számít, hogy lesz ott egy kis szabad ideje, a véradás mellett.

    Érdekes módon az átkosban ez is kiválóan működött, mindig volt elég véradó.
    Nahát, nahát... vajon miért???

    VálaszTörlés
  9. Ágikám! Persze, hogy Zoli beszámol majd az eseményekről. Nem maradtok hírek nélkül.

    Ami a kinti véradást illeti: Az "Átkosban" nem volt létbizonytalanság. Nem voltak éhező gyerekek. De most sokak számára az az 50-100 Euro, amit ezért kapnak, a túlélést jelenti. Ők nem a külföldön ingyen csavargásért vállalkoznak erre. A Véradó központok egyébként sem a belváros közelében vannak.

    VálaszTörlés
  10. Lehet, Andi...
    Lehet, hogy még mindig fogalmam sincs a való világról. :-((

    VálaszTörlés
  11. Szörnyű egy világ van. Úgy tudom, 22, vagy 28 ezer Ft-os "ellátásban" részesülhet a tartós munkanélküli. Sokak még ezt a keveset sem kapják, ha nem jut nekik 1 évben legalább 3 hónapi közmunka. De egy családból csak egy embernek adnak, ha tudnak.
    Nekünk még van biztos nyugdíjunk, (Az enyémet már átnevezték járadéknak. Januárban már ezt is kevesebbel emelik majd, mint a nyugdíjat. Hogy az után mi lesz, ha ez a Kormány marad a jövő választás után? Érezhető, hogy a rokkantakat ki akarják nyírni) amiből ha nehezen is, de a rezsinket ki tudjuk fizetni. Tavaly decemberig én sem fogadtam el semmit a fiamtól. Kivéve persze a vendéglőbe járás, meg a kirándulások luxusát. No meg a méregdrága francia sajtokat. Mert azt imádom. A lakásához még az én házrészemből befolyt teljes összegre szüksége volt, meg az én örökségemre anyámtól. Mert azt maradéktalanul megőriztem, csak a kocsikat vettük belőle. Ott van az első irodája. Nem mindegy, hogy mit látnak a leendő ügyfelek. Lepukkant helyen nem lehet jó üzletet kötni. Ahhoz luxus irodára, drága autóra, márkás öltözékre van szükség. Hiába jó szakmailag, ha nem tud reprezentálni, nem kötnek üzletet vele. Pénz nélkül ebben a világban már nem boldogulsz üzleti téren.Szomorú, de ez van.
    Azóta alaposan beindultak a cégei.
    Már visszafizette a pénzt, nem mintha kértem volna tőle, de azt mondta, az én számlámon jobb helyen van. Egyébként meg úgyis van mindenhez hozzáférése.
    Csak a férjemre vagyok dühös, mert tőle nem kapott egy fillért sem, pedig neki lett volna miből. Bőven örökölt a nagynénjétől is, az anyjától is. De tőle még kölcsön sem kapott. Pedig akkor 3-4 évvel előbb önállósodhatott volna. Meg kellett várnunk, míg a házrészemet kifizeti. Szerintem ott is átvágott, de nem akartam harcolni vele, mert mielőbb kellett a pénz az induláshoz. Lakott ingatlanként értékelték föl. Így nagyjából a felét éri a valós értékének. 16 éves korától nevelem egyedül, de tartásdíjat én sem kaptam tőle soha.

    VálaszTörlés
  12. Ez túl személyes, Andi, nem szeretnék hozzá semmit mondani.
    Inkább a holnapi naphoz és az előtted álló héthez kívánok sok szerencsét és türelmet, meg kiváló orvosokat és nővérkéket. Kétségem sincs afelől, hogy ebben hiba nem lesz, mert aki ilyen helyen dolgozik, az nem is lehet más, mint különleges, kiváló ember.
    Nagyon drukkolunk neked, és várunk haza, minél hamarabb!

    VálaszTörlés