2013. november 22., péntek

Autó feltörés

Reggel 9-re volt megbeszélve  Ágival, hogy jön, de mivel este 9 körül ment el tegnap, gondoltam, biztosan elaludt.  Végső soron mindegy, mikor kezd, legfeljebb tovább marad.
10 körül kaptam SMS-t: 15-20 perc, és nálad vagyok.
Aztán mesélt: Képzeld, megyek le a kocsihoz, és feltűnt, hogy valahogy más a műszerfal. Közelebb érek, látom, hiányzik a rádió, és a "bütyök" fent áll. Pedig mindig ellenőrzöm mikor fölmegyek, hogy bezártam-e. (nyockerben  lakik)  A rádió az kölcsönbe volt, öreg cucc, nem sokat ért. Viszont a JPS, ami szintén eltűnt, 4 hónapos vadi új  60ezres készülék. A kesztyűtartóban tárolt kábelek, töltők mind-mind eltűntek. Remegő kézzel nyitotta föl a csomagtartót, mert  ott lapult a szipi - szupi új készülék, amit szombatom tett volna be a szerelő a kölcsönkészülék helyére, a hangfalakkal együtt. Szerencsére a tolvajok a csomagtartóval már nem foglalkoztak.
Az új már kivehető lesz, az ajtókat meg csak nem cincálják szét a hangszóróért.  Csak azt nem tudja, hogyan nyithatták ki az ajtót kulcs nélkül.
Mondtam neki: ez nem gond egy autótolvajnak. Néhány másodperc kell csak hozzá.
De hogy nem szólalt meg a riasztó? -kérdi Ági.
Erre már én sem tudtam felelni.
Azzal vigasztaltam, hogy legalább az autót nem vitték el.
Igaz, 17 éves. Jövőre lesz nagykorú.
Most kezdjük a 2. adag mézest díszíteni. Hála a diónak, erre már jól ragadnak a pici színes "izék" is

10 megjegyzés:

  1. Az első adagra ráragadtak ugyan a színes göböcskék, de sütés után, mikor kiszedtük, szétmorzsolódott. Pedig ez a recept ízre zseniális.
    Még jó, hogy úgy döntöttünk, csak 1-1 tepsivel kísérletezünk. Elvégre Karácsonyig még rengeteg időnk van. :)) Előbb-utóbb csak kikísérletezzük a tökéletes receptet!

    VálaszTörlés
  2. Szegény Ági... sok kedve lehetett mézest sütögetni. :-((

    VálaszTörlés
  3. Ági: Egy ilyen szomorú történet után kell a munka. Segít nem gondolkodni. No, meg kell ám a pénz is nagyon, mert a lopott holmit pótolni kell. Így sincs túl sok munkája, mert a varroda, úgy néz ki, be fog csődölni. Alig van megrendelésük. A számlák viszont azért még jönnek. Amíg nem talál újabb munkát,- azt beszéltem meg Zolival-hozzám, ha nem vagyok épp kórházban, hetente nem csak egyszer 6 órát, de kétszer 8-at is jöhet . Így én sem vagyok annyit egyedül. És ő is megpróbál kicsit több munkát adni neki.

    Egyelőre nem tudja, hogyan mondja meg a szüleinek. Mert a JPS-t föl szokta vinni magával, de most a kesztyűtartóban felejtette, mert elromlott a szivargyújtó, és így lemerült a készülék. Az anyukájától kapta alig 4 hónapja. Trafipaxtól kezdve, a közlekedési lámpába rejtett kameráig, ha túllépte a megengedett sebességet,... mindent jelzett.
    Szerencsére volt egy kis sikerélményünk is. Mire kihűlt, mind az öt és fél tepsi mézes jó lett. Még az első is. Nem kell visszatérnünk az előző, egyszerűbb recepthez, vagy újjal kísérletezni.

    VálaszTörlés
  4. Hála Istennek. Akkor nem telt a napotok hiába.
    Bár szerintem akárhogy is sikerül, a mézeskalács akkor is karácsonyi sütemény, és mint ilyen, mindenképpen öröm és kincs a háznál. :-))

    VálaszTörlés
  5. Hahóóóó!
    Nagy a csönd errefelé... Még mindig mézeseket díszítgetsz? :-))

    VálaszTörlés
  6. Készültünk a holnapi bevonulásra a kórházba.
    Meg született néhány cikk vázlata is.
    Mézes,- majd ha kijöttem a kórházból.

    VálaszTörlés
  7. Milyen cikk? Hova?
    Szoktál valahova írni? (A blogon kívül...)

    VálaszTörlés
  8. A cikk Zolié, és egy újonnan induló internetes újságba íródott.

    VálaszTörlés
  9. Nocsak... Milyen újság?
    Bár biztos valami szakmai, és akkor az nem az én műfajom.
    De azért remélem, beindul és sikeres lesz. :-))

    VálaszTörlés
  10. Persze, szakmai. A Haszon magazin internetes párja.
    Bocs, hogy nem vettem észre a kérdést csak4 nap múlva.

    VálaszTörlés